Veulentjes Gribaldi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elgranta

Veulentjes Gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 15:11

Nog een paar weekjes en dan wordt ons Gribaldi-veulentje geboren! Ondertussen ben ik al bloednieuwsgierig, ben zo benieuwd naar de kleur en hoe het veulen er exterieurmatig uit zal zien! Ook ben ik heel benieuwd hoe Perla (v. Candy Surprise) op haar veulen reageert, het is namelijk haar eerste. Maar als ik zie hoe zij haar 1-jarige nichtje Arjuna al onder haar hoede neemt, dan moet dat helemaal goed komen.

Eerder was er al een topic over Gribaldi, waarin veel mensen schreven dat zij dit jaar ook een veulen van Gribaldi verwachten. Zijn er inmiddels al Gribaldi's geboren?

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:18

Renske_W

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:06

Ik heb een 3 jarige gribaldi zoon (foto's staan in profiel)
En we hebben onze merrie dit jaar weer door Gribaldi laten dekken.
Dus volgend jaar krijgen we er weer eentje bij

Elgranta

Re: Veulentjes Gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 08:55

@DunDijk en trudydejong,

Volgens mij zijn jullie echte Gribaldi-fans. Jullie hebben ook hele mooie nakomelingen van deze hengst!!! Ik hoop dat wij dat over een paar weken ook kunnen zeggen. Ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen met Gribaldi's, bijvoorbeeld qua karakter, hoe ze het aanpakken in de sport, etc.

Hoe gaat het nu in de sport met Veraine? En ben je al bezig met het beleren van Wedge? (Wij zijn voorzichtig aan begonnen met onze 3-jarige Houston-hengst).

Bayja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 10:14

Wij hebben eind maart dit jaar een Gribaldi merrieveulen gekregen, heb uit dezelfde moeder ook 2 jarige Grib. ruin. De foto's van beiden staan in mijn profiel

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:00

Elgranta schreef:
@DunDijk en trudydejong,

Volgens mij zijn jullie echte Gribaldi-fans. Jullie hebben ook hele mooie nakomelingen van deze hengst!!! Ik hoop dat wij dat over een paar weken ook kunnen zeggen. Ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen met Gribaldi's, bijvoorbeeld qua karakter, hoe ze het aanpakken in de sport, etc.

Hoe gaat het nu in de sport met Veraine? En ben je al bezig met het beleren van Wedge? (Wij zijn voorzichtig aan begonnen met onze 3-jarige Houston-hengst).

We willen Wedge pas in het najaar laten inrijden, Wedge is nogal klein en we willen hem de kans geven om nog even paard te zijn en te groeien.
Ik wil al wel een begin gaan maken met longeren omdat hij erg werkwillig is.
Hij wil erg veel aandacht en gewoon lekker bezig zijn, dus een begin maken met longeren is ideaal.
Momenteel wandel ik veel met hem over het erf maar hij laat gewoon merken dat hij toe is aan iets nieuws.

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:05

heb dit topic al een aantal keer voorbij zien komen, maar nog niet gereageerd

ik heb ook een 3 jarige merrie van grib (foto's staan wel in mijn onderschrift) van whitney ben heel tevreden over, altijd leuk al die (gribaldi) veulentjes

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 12:53

Elgranta schreef:
@DunDijk en trudydejong,

Ik heb 2 Gribs gefokt. Unabalou was als veulen heel aanhankelijk en lief. Dus nooit echt hoeven opvoeden. Dat hebben wij geweten. Als 3 jarige probeerde ze je uit. Was geen weg mee te berijden! Weggebracht naar een africhtstal en toen verkocht. Huidige baas kan er weer mee lezen en schrijven. Heel fijn!

Veraine was als veulen bang. Dreigde je te slaan, maar nog nooit gedaan. Als 3 jarige heel makkelijk. Pakte alles snel op, liet zich makkelijk bereiden, een heerlijk beest. En nog steeds!
Jammer dat ik geen talenten bezit om haar in de toekomst te gaan rijden.
En zal ze na de Pavo worden verkocht!

Renske_W

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:42

Heb vandaag te horen gekregen dat onze merrie dragend is
Ze is vandaag namelijk gescant.
Dus volgend jaar hebben we er weer een gribje bij