Ik zou voor Voice kiezen omdat hij prachtig gefokt is en zelf heel talentvol. Hij is misschien minder spectaculair dan de jong hengsten waar bijvoorbeeld Edward en HP op zitten, maar dit paard leiden ze nar mijn mening veel eerlijker op. Met veel sopuplesse, maar zonder voorbeengezwaai.
Oo dezelfde site staat ook dat Imke zaterdag bij hun thuis een presentatie geeft met Voice. Helaas dek ik dit jaar alleen de springpaarden.
ik ben zelf helemaal weg van Voice, jammer genoeg heb ik geen merrie waar ik mee kan fokken. Dus mocht er iemand zijn di eeen Voice -veulentje gefokt heeft en hem willen verkopen, stuur me dan een pb-tje. Ik ben nl zeer geinteresseerd!
Hallo Ja klopt ik heb mijn merrie staan bij www.oldenhoff.nl. We zijn nu bezig met mijn merrie en hengst voice!
Er zijn nu 2 veulens op de wereld van hem maar komen er nog een paar aan en er is er nu ook een drachtig een merrie van 23j van voice. Mijn paard is de volgende van voice als het goed is Dus als je vragen heb misschien kan ik je helpen.
Wij hebben voor Voice gekozen omdat: - Onze merrie mocht wat meer lengte hebben - De croupe is een verbeterpunt - Tevens kiezen wij er ieder jaar voor om met een jonge hengst te dekken, ook zij verdiennen een kans. - Met zo'n afstamming kan er toch weinig mis gaan in mijn ogen.