Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elisa2 schreef:Nou ik was vandaag op een stal waar er een erg goed sportpaard stond,en dat paard was gewoon bang toen ik mijn hand uitstak om hem te aaien.!
. ceasario schreef:Elisa2 schreef:Nou ik was vandaag op een stal waar er een erg goed sportpaard stond,en dat paard was gewoon bang toen ik mijn hand uitstak om hem te aaien.!
Hij dacht: Weer een die me een virus wil toebedelen.
Ekkie schreef:20 toeschouwers maar bij het tonen van Partout?? En dan met 35 bedrijven uit de buurt... Dat is ook niet veel.
. Gitta1977 schreef:Schafthoogtes....
Elisa2 schreef:Nou ik was vandaag op een stal waar er een erg goed sportpaard stond,en dat paard was gewoon bang toen ik mijn hand uitstak om hem te aaien.Het enige wat ie kende was een klap voor zijn gezicht als ie in de weg liep...dat vind ik achterlijk...een beetje gevoel en aandacht voor de paarden dat is erg belangrijk!
jasmijn78 schreef:Elisa2 schreef:Nou ik was vandaag op een stal waar er een erg goed sportpaard stond,en dat paard was gewoon bang toen ik mijn hand uitstak om hem te aaien.Het enige wat ie kende was een klap voor zijn gezicht als ie in de weg liep...dat vind ik achterlijk...een beetje gevoel en aandacht voor de paarden dat is erg belangrijk!
Wat is dit nou weer voor rare opmerking? Net alsof alle sportpaarden altijd klappen krijgen en geen aandacht krijgen? Misschien hield dat paard wel niet van vreemden? Kan jij in een oogopslag zien/weten wat het achterliggende verhaal is van een paard?