Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AppaloosGirl schreef:Haha, ik denk niet dat dit helemaal klopt.
Iets wat vos, bruin of zwart is en boven de 1.60 is is een KWPN lijkt me een beetje onlogisch kan net zo goed een Shire of iets dergelijks zijn. En inderdaad iets met een westernzadel is een quarter is wel raar.... je kan beter zeggen gespierde kont en snelle draai is een quarter..
En eerlijk gezegt heb ik geen van de genoemde kenmerken hierboven ooit gehoord
Ik begreep het ook meteen!
Maarja, dat is nog niet zo verwonderlijk.

Supertje schreef:Valt mij altijd op dat een groot deel van 'pennymeisjes' alles onder de pakweg 1.30 een welsh noemen, alles daarboven een new-forest
Sunshine1 schreef:Supertje schreef:Valt mij altijd op dat een groot deel van 'pennymeisjes' alles onder de pakweg 1.30 een welsh noemen, alles daarboven een new-forest
ach goss.. dat vind ik wel schattig![]()
zo worden hele kleine (echt kleine) paardjes vaak meteen een fallabella genoemd..
Als die mensen met al die mini mini shetjes daadwerkelijk ipv die shetjes fallabella's hadden waren ze echt goed rijk

Het is namelijk een... Heeft die persoon ook weer wat geleerd! De meeste mensen kennen de verschillende rassen uiteindelijk meestal alleen maar van de plaatjes in de rassenboeken.
Ach, wie weet worden ze ooit nog wijzer