Kayo is mijn Arabische Volbloed hengstje, hij is op 6 mei 2005 geboren en ik heb hem zelf gefokt.
Hier is hij net geboren, 6 mei 2005 om half 2 s'nachts.
Reindert Jansen wilde graag foto's komen maken van de kleine man, hier net een weekje oud, gemaakt op 13 mei 2005.

Inmiddels was Kayo al weer lekker gegroeit, op de volgende foto's is hij 2 maand oud, gemaakt door Nanda Brouwer op 5 juli 2005.
Op zijn Sebastiaan Volker en Bregje de Jong wezen oefenen voor de keuring, waar Kayo in september naar toe zou gaan, S & B gingen hem voorbrengen en dus moest er even geoefend worden, de foto's zijn op 10 september 2005 gemaakt.

Op 17 september 2005 zijn we met Kayo naar de keuring in Ermelo geweest. Hij was toen 4 maanden.

Op 28 oktober 2005 is Kayo naar de ArabianRanch in Marienheem verhuist om af te spenen. Daar kwam hij bij een ander Arabierenhengstje van dezelfde leeftijd te staan, hij is hier 6 maanden.

Kayo had het super naar zijn zin in Marienheem en daar zijn ook nog een paar foto's genomen, door Robin Bruinsma op 20 november 2005. Hier is hij 7 maanden.
Hier ook nog een paar foto's gemaakt in Marienheem, samen met zijn vriendje Raheem, 2 december 2005.
En de laatste foto's tot nu toe, Kayo op 11 maand en 3 weken, dus bijna 1 jaar
Deze foto's zijn gemaakt door Nanda Brouwer, net voordat hij terug naar huis kwam, op 22 april 2005.
En wordt hij niet stoer??
Het zijn wel een heleboel foto's geworden
Ik hoop dat jullie het leuk vinden ze te bekijken.Gr. Melina

Maar desondanks zat hij in een pittige groep en had hij zeker geen slechte punten. Hij was ook super braaf en het was een goede ervaring voor hem.