Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimberley12 schreef:Echt zonde dat hij verkocht is naar Amerika, vond het een gave hengst.

Showjumper schreef:Misschien om de reden dat hij (in het parcours) niet zo eenvoudig te rijden was?
Marijkeeee schreef:leuk
heb je ookal foto's ?
suzieva schreef:Showjumper schreef:Misschien om de reden dat hij (in het parcours) niet zo eenvoudig te rijden was?
ik heb de hengst op het video van VDL gezien en ben da niet zo weg van... normal paard... hij heeft heel goede ruiters op zijn rug gehebt en niet meer dan 1,35m gelopen... ik denk dat heeft niks met het rijden te doen... ik denk dat hij niet goed genoeg is voor de hogere proeven... inmiddels is hij toch 12 en da zouden de goede paarden, moeilijk of niet, toch in de 1,40m tot 1,50m lopen... met een goede ruiter zou dit geen problem zijn...
vind hem self een leuk paard ook qua afstamming, maar niks bijzonders... sorry...
met een supermerrie kan ook een niet zo super hengst een goed veulen maken... niet vergeten!
heb wel een paar leuke merries (qua exterieur) van hem op fotos gezien...
en de echt goede hengsten blijven zeker bij VDL... denk niet dat ze Indoctro, Corland of Indorado verkopen... gaan toch heel veel merries naar de hengsten... denk niet dat Matterhorn zo veel gedekt heeft als Indoctro... Indoctro is toch de moneymaker...