Als ik nou meer zou willen weten over de afkomst van mijn paard..waar zouden jullie dan beginnen?Ik heb het telefoon nummer van de vorige eigenaresse, maar ik denk dat zij niet helemaal eerlijk is.Zou je gewoon de fokker kunnen bellen?Staat in zijn paspoort.
Waarom niet!Meestal vinden die het erg fijn om nog eens iets over hun fokproduct te horen En niet geschoten is altijd mis!
Zou zeker de fokker bellen. Die vinden het vaak heel leuk om wat te horen, bovendien is het voor hen zelf niet altijd mogelijk om te achterhalen waar een paard gebleven is.
Ik heb ook zijn fokker gebeld en die vond het heel erg leuk om wat over hem te horen, juist omdat ze over de meeste niks meer horen..Dus gewoon doen
Dus dat is echt niet gek? Ook niet als het paard al 17 word dit jaar? Denk toch nog steeds ja zolang geleden, willen ze dat nog wel weten?
gewoon bellen.....Ik heb ook gebeld, en kreeg een foto van mijn paard als veulen samen met haar moeder, en nog 1 toen ze 1,5 jaar was.....erg leuk.....ze zijn later ook nog eens wezen kijken.......echt doen.......