BWP hengs, Escuro

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NewGirl_BQ

BWP hengs, Escuro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 21:13

Hey

Heeft er iemand informatie, foto's, nakomelingen van Escuro ?

xxx

Lidewijke

Re: BWP hengs, Escuro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:14

velinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:15

Op de site www.breemeersen.be staat alle info van escuro en zijn nakomelingen. Ook een heleboel foto's en filmpjes.

lievenr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 22:18

persoonlijk raad ik een merrie aan met genoeg maat!!!, want hij fokt niet echt naar de maat, maar hij fokt wel hele mooie gelijnde paarden die soepel zijn en goed kunnen bewegen. zelf hebben we nog in ons bezit een 3J merrie uit een major merrie http://www.breemeersen.be/all/paarden.p ... &taal=nlen

Afbeelding
Afbeelding

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 17:10

oké bedankt voor de informatie!
sinds gisteren hebben we een 3jarige merrie gekocht
Desprit D'escuro , ze is nu donkerbruin maar wordt schimmel... zis echt heel braaf en zeeft echt mooie gangen

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:47

ik laat dit jaar mijn merrie dekken door Escuro,
ze is al geinsimineerd en nu is het afwachten

merrie:

Afbeelding

Mijn merrie is langgelijnd en groot..Escuro viel me op door zijn goede bewegingen naast zn springprestaties,en ik zag dat sterk terug in zn nakomelingen.

Mijn merrie is een absolute goede springer,maar mag wat losser door het lijf nog.

Ze is eerder gedekt door Sir Lui,resultaat is bevredigend,maar wou ditmaal toch terug springbloed bij haar.

Vragen staat vrij hoor anders

difra11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:00

Ik verwacht binnen een week een veulen van Escuro uit een Franse Merrie die zelf wel maat heeft (ongeveer 1,78m)
Heb op de hengstenshow en op keuringen al veel goede afstammelingen gezien. Op de laatste hengstenshow liet de hengst zichzelf zeer goed zien maar ook de afstammelingen kunnen aardig springen en bewegen. Dus ik zie hem als veredelaar die fijne gebruikspaarden gaat leveren die voor een particulier prettig te rijden zijn zowel bij springen als dressuur.

Als het zover is plaats ik wel enige foto's.

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:40

hé,ik was ook aanwezig op de hengstenshow van Breemeersen

Inderdaad,fijne gebruikspaarden,misschien niet voor de grote omlopen,maar toch zeker voor de fervente paardenliefhebber,

de nakomelingen lieten allemaal een leuke,gewillige sprong zien,en daarnaast fijne bewegingen.

Ben heel benieuwd naar je veulen!! Dit weekend komt de VA scannen op tweelingen,en met wat geluk ben ik dan volgend jaar ook trotse bezitster van een Escuro-nakomeling.