Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tenerife schreef:Zowiezow, johnson dat is een echte hengst dreamcatcher is beetje ponyachtig spreekt me niet aan, en daarbij komt dat je is naar het rechtervoorvoetje van dreamcatcher moet kijken, die zwabbert eraan

tenerife schreef:Ik wil niet zeuren, maar de stand van de benen rechtsvoor gloof ik van dreamcatcher is niet normaal, en ook niet minimaal. Het paard loopt zo'n beetje op 3 sporen continu.. En daarbij komt op stal lijken veel meer paarden met afwijkende beenstanden wel goed, maar het gaat erom wanneer ze beginnen te lopen.
tenerife schreef:Njah, jullie moeten het ook zelf weten als je de slechte beenstanden bij in je foklijn wilt hebben, maar anders ga nog maar eens heen kijken, want hij heeft te kleine ponyhoefjes en zwaait met het rechtervoorbeen. Ga er maar is heen wanneer die rustig gereden wordt en dan ga er maar is rechtvoor staan als die op je af komt lopen. Dat zijn punten die ik dus juist wil uitsluiten bij een foklijn. Dit heeft alles met dat stuk te maken wat hier laatst opstond dat het gestel van het kwpn paard achteruit gaat..