Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Labine schreef:Toevallig hebben wij ee jonge Tango-merrie gekocht op een veiling en geen geluk mee gehad dit omdat ze in de opfok du in de wei over dekop is gevlogen en daardoor helemaal aan gort was ( ja dit klinkt bot dat weet ik ) dus hebben we haar in laten slapen en dat was voor ons geen leuk moment en wel omdat het hier ging om een superfijne-merrie waar wij heel veel toekomst inzagen.
Dit jaar hebben wij onze Havel merrie gedekt met Valdez en wel om het Houston-bloed en daarbij de combinatie van merrie en hengst, onze merrie heeft veel rek in haar lijf en lengte in haar hals en een bewegingsmechanisme zoals het hoort en Valdez loopt zelf ook super en heeft een merrie nodig (denken wij) met rek en lengte, ook onze merrie van Hemmingway x Nurprimus x Heidelberg wordt op zeer korte termijn gedekt met Valdez en deze merrie past in grote lijnen in bovengenoemd plaatje.
De hengst Rohdium kan mij nog steeds niet bekoren en wel omdat ik hem verwijt dat hij continu met een hoge kont loopt, bij ons op stal is er 1 geboren en uit een beste merrie-lijn en ook die kan ik niet leuk vinden en wel om bovenstaande en geen degelijkheid maar ja coomercieel is Rhoduim wel
liesje23 schreef:Labine schreef:Toevallig hebben wij ee jonge Tango-merrie gekocht op een veiling en geen geluk mee gehad dit omdat ze in de opfok du in de wei over dekop is gevlogen en daardoor helemaal aan gort was ( ja dit klinkt bot dat weet ik ) dus hebben we haar in laten slapen en dat was voor ons geen leuk moment en wel omdat het hier ging om een superfijne-merrie waar wij heel veel toekomst inzagen.
Dit jaar hebben wij onze Havel merrie gedekt met Valdez en wel om het Houston-bloed en daarbij de combinatie van merrie en hengst, onze merrie heeft veel rek in haar lijf en lengte in haar hals en een bewegingsmechanisme zoals het hoort en Valdez loopt zelf ook super en heeft een merrie nodig (denken wij) met rek en lengte, ook onze merrie van Hemmingway x Nurprimus x Heidelberg wordt op zeer korte termijn gedekt met Valdez en deze merrie past in grote lijnen in bovengenoemd plaatje.
De hengst Rohdium kan mij nog steeds niet bekoren en wel omdat ik hem verwijt dat hij continu met een hoge kont loopt, bij ons op stal is er 1 geboren en uit een beste merrie-lijn en ook die kan ik niet leuk vinden en wel om bovenstaande en geen degelijkheid maar ja coomercieel is Rhoduim wel
Waarom is Rhodium commercieel?
liesje23 schreef:Heeft ie veel gedekt dan, ik dacht dat dat wel mee viel.
Juist omdat ie ook een WK heeft gelopen en er hier in de buurt zeer weinig mensen er mee dekken, dacht ik dat ie wel tegenvallende aantal dekkingen heeft.
smaartens schreef:Ach ik ben e al uit ik ga dekken met Rhodium.
Ik vind het een gaaf beest