ik heb gehoord dat ie weer niet gaat!
Gaat lekker zo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
asjemenou schreef:
Die knie die iedereen zo vervloekt komt dan goed van pas!
mistral schreef:Vind dat ze verkeerde beslissingen maken met Trento.

Dees schreef:Mirstral: heb je een goeie van de hengst? ben wel benieuwd naar zijn nafok. Hoe was de moeder van je nakomeling?
Denk ook dat een jonge hengst niet veel te winnen heeft in Verden. Want met een lintje van Verden om, heeft ie eigenlijk alleen nog maar meer werk 'gewonnen'. Daar is zo'n jonge hengst helemaal niet mee gebaat.
Kans is ook, dat als de hengst zichzelf niet meer in de picture kan plaatseren, hij ook in de vergetelheid kan geraken. Wat worden er elk jaar goedgekeurd, een stuk of 20?
Op hengstshows was het dit jaar alleen maar U-tjes, V-tjes en W-tjes om te zien. Oudere hengsten... waar zijn ze? Waarheen serveren ze hengsten af die uit de mode zijn?
mistral schreef:Ik moest mijn merrie hals over de kop laten dekken,omdat zij met een lastige blessure zat.
Sammie schreef:mistral schreef:Ik moest mijn merrie hals over de kop laten dekken,omdat zij met een lastige blessure zat.
En die ging over toen je d'r liet dekken ?
liesje23 schreef:Dat bedoelde ik niet. Die zin kwam op mij over dat ze bij een dekking spontaan zou genezen. ' hals over kop ect ''Hoezo zou je een merrie niet kunnen laten dekken als ze met een blessure zitten?
Dat gebeurt zo vaak....