FOTO gezocht v. d. hengst "Oldenburg" (ex Imperial

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VDB

FOTO gezocht v. d. hengst "Oldenburg" (ex Imperial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 18:34

Wie o wie kan mij een digitale FOTO sturen van de hengst "Oldenburg" (ex naam:Imperial)?
Op www.dekasteeltoren.nl ben ik een "foto-stamboek" aan het maken maar ik kan met geen mogelijkheid een foto vinden van deze hengst!!!
Zijn vader is "Inschallah" (exnaam Josselin) X Weinstern.

Heb contact PROBEREN te zoeken met de oud-eigenaar J. Brouwer uit Marum. Kunnen geen foto meer vinden. "Oldenburg" is in 1989 naar Nieuw Zeeland geexporteerd. Meer info (zonder foto) is te vinden op
www.dekasteeltoren.nl

Alvast heel, heel erg bedankt voor de moeite!

TequilaRos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:51

Jan Brouwer zit niet meer in Marum, maar in Zevenhuizen (Gr) onder de naam Purioso hoeve. Ik moet nog wel ergens een oude folder hebben waar Oldenburg in staat. Maar dan moet ik wel even goed zoeken. Toen ik bij Jan aan het werk was, toen was Oldenburg inderdaad net geexporteerd naar Nw Zeeland. Een vriendin van mij had een jonge Oldenburg (Flying), een paard met gevoel voor humor. Liep Z dressuur en Z springen.

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 10:09

Wat leuk! Is het mogelijk om die foto te scannen en op bokt te zetten in de vorm van JPEG???
Alvast heeeel erg bedankt voor je moeite!

haan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 10:16

Ik heb even voor je kwpn stallion gekeken en daar staat hij inclusief foto op, ik heb geprobeerd de pagina voor je te downloaden maar ik kreeg het niet voor elkaar, het zal wel beveiligd zijn .

haan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 10:54

Ik heb de foto van Oldenburg, maar die kan ik je alleen per mail toezenden, overzetten naar bokt lukt me niet, stuur via de pm maar even je mailadres dan stuur ik de (kleine) foto door.

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 11:14

Deze foto bedoel je
Afbeelding

TequilaRos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 12:37

Hihihi, dat is Oldenburg in zijn jonge jaren

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:15

klopt
Bij KWPNstallion staan elke keer een foto van de jonge jaren, als je dan de foto ziet van Flemming schrik je wel een beetje, want het is dan een heel lang paard, weinig bespieing en overbouwd. Maar dan bekijk je de foto van Sultan, dat vind ik echt een mooi model en opzich heeft flemming, toen is ouder werd dat model ook een klein beetje gekregen.

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 18:19

Dank je wel allemaal!!!!!! Ik ben voorzien van een mooie foto van de hengst "Oldenburg" (V. Inschallah)

Sheila

Re: FOTO gezocht v. d. hengst "Oldenburg" (ex Impe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 20:45

Afbeelding Deze foto is ook misschien leuk om te hebben Ik heb zelf een merrie die heeft de afstammeling: Amethist x Oldenburg.

Sheila

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 20:58

Jeetje, Thanks Sheila !!!!!!! Maar is dit ECHT Oldenburg? Het is zo moeilijk om al die schimmels te onderscheiden...... Hoe kan je zien dat dit Oldenburg is??

TequilaRos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:24

Ja hoor ook dat is Oldenburg. Deze foto is gemaakt tijdens de verrichting, toen moesten de hengsten nog een terreinproef doen.

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 07:58

Ik heb hem op de site gezet van mijn veulentje Brazilian Bossanova (www.dekasteeltoren.nl) Daar staat ie bij "fotostamboom" Nogmaals bedankt! Wil je wat vertellen over je Amethist X Oldenburg? Karakter, werkwillendheid, bouw heb je een foto?

haan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 15:11

Sheila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:36

Downhill schreef:
Ik heb hem op de site gezet van mijn veulentje Brazilian Bossanova (www.dekasteeltoren.nl) Daar staat ie bij "fotostamboom" Nogmaals bedankt! Wil je wat vertellen over je Amethist X Oldenburg? Karakter, werkwillendheid, bouw heb je een foto?

Afbeelding

Verder kan je op www.fokt.nl onder merrielijnen meer over haar lezen en ook onder de naam Sheila.

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 21:47

Donder Sheila! ALS die van mij schimmel wordt moet hij zo'n kleur krijgen! Schimmel met zwarte manen! Dan vind ik het niet erg als ie schimmel wordt. Maar Brazil z'n mama heeft super blonde manen....

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 21:49

Hey Haan, bedankt voor je moeite! Ik ben waarschijnlijk voorzien van foto's van de hengst Oldenburg. Tenzij iemand anders nog ANDERE originele foto's van de hengst Oldenburg heeft ???? WIE O WIE??