Bij mijn pony staan namelijk shetjes die misschien drachtig zijn. De ene is wel iets dikker, maar ik kan niet zeggen dat ze écht dik is. Verder heeft ze ook helemaal geen uier, maar ik dacht eigenlijk ook dat dit pas enkele weken voor de geboorte plaatsvindt. Mocht ze drachtig zijn, dan zal ze pas rond juli, augustus zijn uitgeteld. De man waar ze van is, wil dr niet laten scannen, maar vraagt werkelijk elke dag aan mij of ik denk dat ze drachtig is. En ik kan maar blijven zeggen dat ik het niet weet, maar de volgende dag vraagt ie het weer (Om gek van te worden gewoon!
)Er loopt een shetlanderhengstje bij, maar die is iets kleiner waardoor de eigenaar twijfelt of ie er wel bij kan. Ze zeggen dat ze gaan liggen als ze écht graag gedekt willen worden en het hengstje kan er niet bij, maar deze merries is een stel met gebruiksaanwijzing (altijd verwaarsloosd en met 2en in de wei gestaan voor ze richting ons kwamen).
Ik kan niet zeggen dat het me op is gevallen dat ze nog hengstig zijn geweest...
Pfff...wat een verhaal! Mijn vraag is dus eigenlijk hoe de zwangerschap bij een paard in zijn werk gaat. De rest zal ik proberen er zelf uit te concluderen!
Alvast bedankt voor de hulp!