Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nog geen wedstrijden... maar springen doen we!
Vooral omdat deze ook nog eens heel braaf en niet spooky is 

.. En ja het is ook een echte Jazz. Ik heb haar nu een jaar en kan nu er pas lekker mee rijden. Het heeft even geduurd maar denk dat ik d'r nu zover heb! Ze is 5 trouwens...
zo ver zijn wij nog niet, maar de laatste paar weken gaat het wel erg vooruit. Zijn sinds kort van instructeur geswitcht en het gaat met sprongen vooruit. Alleen de basis is erg moeilijk. We hebben het beiden verkeerd aangeleerd.
hoe oud is jou paardje? Was het eerst ook een 'echte Jazz'?
) die loopt er zo mee de trailer op..! Verder laat hij zich gewoon niet kapot trekken of dat soort dingen, maar dat is niet meer dan terecht lijkt me 
Maar als hij loopt, loopt hij echt super..! en binnen de witte hekjes is hij er altijd voor me, waardoor hij dan toch de goede proef neerzet, ookal gingen de trainingen en lessen nog zo bagger..! dat vind ik wel een groot voordeel.. het argument dat een Jazz zijn ruiter in de steek laat is bij dus echt niet bekend..!
Suelza schreef:Ik heb zelf een 2 jarige Jazz merrie, die ik dit najaar klaar ga maken voor de KWPN keuring. Ik wil haar dan ook op laten gaan voor het gedeelte vrij-springen. (Voor foto's klik onderschrift).
Die van mij sprong met een jaar uit stand al over de boxdeur, dus ik denk dat dit wel moet gaan lukken. Zij komt uit een Uniform moeder. Een echt springpaard zal het niet worden, want daar heeft ze de bouw niet voor mee, maar ik denk dat ik er wel een goede springer uit kan gaan fokken. Volgend jaar gaat ze naar de hengst, dus als iemand nog suggesties heeft...