Als je via Google zoekt kom je er erg veel tegen er is ook een stamboek site van denemarken en van Duitsland. Tevens staat er 1 ter dekking in nl Taro. Eentje van een knab vader , dat is peru's scen tao (zijn vader is pax)
Hallo,ik heb ook een zoon van Taro..ik weet alleen niet of mijn appaloosa hengst zijn moeder ook een knabstrupper is die heet Anneke..ik ben nog steeds mijn stamboekpapier aan het napluizen!! Ik laat het je wel effe weten,zodra ik meer over moeders kant weet,oke?? Kan je wel foto's van mijn appaloosa hengst krijgen...lijkt ook sprekend op een knabsrupper,maar ja dat bloed zit er ook in natuurlijk!!! Groetjes!!
hallo...ik heb mijn appaloosa hengst zijn stamboom al een heel eind nagepluist....en inderdaad is mijn hengst eigenlijk een raszuivere knabstrupper.....Taro af Boruplund wist ik allang dat die een knabstrupper is maar de merrie anneke haar voorouders komen ook uit denemarken en waren goed gekeurde knabstruppers!!!! Foto's kan ik er niet bij zetten omdat mijn dig.cam. stuk is maar volgen later!!! Weer een knabstrupper erbij!!!!! Pow wow's Jeffrey!!!!