liesje23 schreef:Mooi veulen, mooi chique koppie, maar hij is wel mooi aan de maat.
Ik vind het een plaatje

Dank je! Ja ik heb ook het idee dat hij niet te klein is. Daar was ik van tevoren wel een beetje bang voor! Maar ja, er staat geen ander bij ter vergelijking natuurlijk.
trudydejong schreef:Ik heb hem helemaal gemist!
Gelukkig dat ik hem nu heb gevonden, zodat ik hem in de gaten kan houden.
Mooie bouw heeft hij zeg!
Maarja, wat wil je met zo'n afstammeling!
Hier kan je echt trots op zijn!! (voor als je dat nog niet was, hihi)
Thanks! Jammer dat je hem de eerste keer gemist hebt maar er komen nog meer foto's (hopelijk groeit hij niet al te erg uit verhouding).
Ik ben er wel blij mee, voor hetzelfde geld wordt het eerste veulen uit een jonge merrie een echte ezel!
Suzanne F. schreef:Hee wauwie, hih wordt cool!! Ik hoop ook op zoiets, Lotje staat heel rond te wezen met een vol uier.
Maarre... de naam, is te lang voor op het KWPN papier. Mag toch maar 14 tekens?
Leuk, maak je gelijk foto's? Ik ben heel benieuwd!
Qua karakter voegt Florencio wel wat toe moet ik zeggen, wat een brutale donder is het! Schrikt nergens van, ook al schrikt zijn moeder zich dood, en komt gelijk op je af. Zit geen kwaad in, hij wil gewoon steeds aandacht en bekijks.
En nog iets geks, hij wordt helemaal gek van de vliegen. En nu zijn er nog niet eens dazen. Wordt een zware zomer voor hem.
Ik weet niet of de naam mag, was ook gewoon een gok van mij. Maar op de rekening voor het chippen (vooruit betalen) staat hij al gewoon met deze naam geregistreerd.
Als het niet mag, blijft het gewoon Bolzano. Maakt me weinig uit eigenlijk. We zien het wel.