Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wilanta schreef:Voor massa, maat en beweging moet je zeker bij Oscar zijn. Ik vind hem een echt vaderdier. Uphill komt uit een Apollonius xx moeder, voert dus vrij veel bloed en is een stuk fijner gebouwd. De verwachting is niet dat Uphill groot fokt. Zijn moeder is niet zo groot, ca. 1.65, en de merries daar weer achter zitten ook rond deze stokmaat is mij verteld. Dit waren voor mij juist redenen om hem te gebruiken naast zijn geweldig sterke achterbeengebruik.
Met dit mooie weer wordt je merrie nu vast snel mooi hengstig. Veel succes.
JeSSer schreef:Ik denk dat het over het algemeen altijd een klein beetje gokken blijft..
. wilanta schreef:JeSSer schreef:Ik denk dat het over het algemeen altijd een klein beetje gokken blijft..
Ik heb eens een veulen gefokt uit een merrie van 1.68, de hengst was ook 1.68 en het veulen was als 4-jarige goed gezond en nog geen 1.60.
, want ik wil wel heel graag met Oscar fokken.. ;
Unika schreef:@JeSSer: Waar stond je daar ergens te kijken? Misschien heb ik je nog wel gezien.
Enne, bij de foto's zit ook nog een Oscar-veulen bij. Iets verder naar onder staat ie.
.