bwp hengsten sunlight en codexco

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

YoJcE

bwp hengsten sunlight en codexco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 11:11

ik ga naar een nieuw paard kijken. sunlight X codexco. Ik zelf ken deze hengsten niet maar misschien een van jullie.
heeft er iemand informatie over deze 2 hengsten. of heeft iemand hier misschien ooit een nakomeling van gehad. Wat was het karakter van deze paarden?

Kobus17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 12:27

kijk even op www.bwp.be bij de actuele hengsten

Ik heb zelf een saygon x codex en kom anders even bij ons in de huiskamer spieken daar is ook iemand met een codexco afstammeling.

katrienh

Re: bwp hengsten sunlight en codexco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 12:31

het is sunlight van de zuuthoeve, in eigendom van jaak achten. Misschien vind je zo wat meer. Zelfde eigenaar als Sierappel.

Lidewijke

Re: bwp hengsten sunlight en codexco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 12:49

Ik ken iemand die heeft eraan gedacht zijn merrie onder Sunlight te zetten, maar uiteindelijk toch voor Wunder Boy vd zuuthoeve gekozen omdat die beter bij de merrie paste. Ik vind hem wel een leuke hengst, maar denk niet dat ik hem voor een merrie van mij zou kiezen. (niet dat ik een merrie heb ofzo )

YoJcE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 11:55

oke bedankt. ik heb al wat informatie kunnen vinden. maar ik kan helaas geen fotos van deze hengsten vinden alleen de nakomelingen ervan. heeft toevallig iemand de fotos van de hengsten op de computer staan ofzo?

Kobus17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:43

helaas geen foto's. Misschien kan je een e-mailtje naar het bwp sturen met de vraag of zij enkele foto's kunnen laten zien en/of websites waar je deze hengsten kunt zien.

velinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 18:45

hoi,

Sunlight staat/stond bij jaak achten, de eigenaar. Hij heeft ook een tijdje te koop gestaan. De site van Jaak is normaal www.stalachten.be, maar deze werkt niet bij mij. Sunlight zelf vind ik niks. Hij kan niet op "niveau" lopen. Hij kan nog niet deftig een 1m25 proef binnen. Hij is ook altijd bijna uitgesloten of komt met heel veel baren buiten.
Ik heb wel een veulenfoto van hem, maar niet op pc.
Ik heb ook 4 nakomelingen van hem gekend. Die ik heb gekend konden wel goed springen, alleen waren het allemaal maar kleine paardjes.
Voor foto's van een van zijn nakomelingen, pb je maar.
Hier een foto van sunlight zelf:
http://www.hippofoto.be/netpub/server.np?preview=129439&site=Jumping&catalog=catalog&aspect&width=350
Sunlight onder Tom Kerkhofs

grtj

katrienh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:54

velinda schreef:
hoi,

Sunlight staat/stond bij jaak achten, de eigenaar. Hij heeft ook een tijdje te koop gestaan. De site van Jaak is normaal www.stalachten.be, maar deze werkt niet bij mij. Sunlight zelf vind ik niks. Hij kan niet op "niveau" lopen. Hij kan nog niet deftig een 1m25 proef binnen. Hij is ook altijd bijna uitgesloten of komt met heel veel baren buiten.
Ik heb wel een veulenfoto van hem, maar niet op pc.
Ik heb ook 4 nakomelingen van hem gekend. Die ik heb gekend konden wel goed springen, alleen waren het allemaal maar kleine paardjes.
Voor foto's van een van zijn nakomelingen, pb je maar.
Hier een foto van sunlight zelf:
http://www.hippofoto.be/netpub/server.np?preview=129439&site=Jumping&catalog=catalog&aspect&width=350
Sunlight onder Tom Kerkhofs

grtj

je neemt me de woorden uit de mond