Phin Phin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Phin Phin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 20:08

Wie heeft er voor mij wat informatie en ook heel graag wat foto's van de hengst Phin Phin? (Chin Chin x Abdullah)

MissHIS

Re: Phin Phin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 20:48

Kijk op www.radstake.nl , zij hebben de hengst in hun eigendom. Heb er zelf vorig jaar een merrieveulen van gefokt, voor meer informatie verwijs ik je naar mijn profiel. Daar staan zowel foto's is van Phin Phin als mn veulen/jaarling. Heb een aantal fijne sportpaarden van de hengst gezien, hij is interessant gefokt en heeft zelf uitstekend gepresteerd in de internationale springsport.

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 08:03

Dankjewel!

Mieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:01

En hij heeft een goedgekeurde zoon, Ultimo (Phin-Phin x Burggraaf), ook een erg leuk dier.

eilander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 12:26

Phin Phin schijnt vrij veel bloed te vererven en goede bewegingen te vererven.Doordat hij geblesseerd is geraakt wordt hij niet meer in de sport uitgebracht,jammergenoeg.

MissHIS

Re: Phin Phin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:35

Veel bloed vind ik wel meevallen. Had bij mn eigen ook wel wat meer bloed verwacht, al is het qua karakter beslist geen koude.

Uit een van zijn eerste jaargangen (in Belgie) loopt de merrie Utah (mv. Lys de Darmen) internationaal. Daarnaast lopen er een aantal jonge paarden succesvol in de springsport, ondanks zijn kleine jaargangen. Paarden met goede instelling, die goed kunnen springen. Ik heb wel vertrouwen in de nafok van Phin Phin!