Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wat belachelijk vonden ze
delerium schreef:Soms ben ik het er wel me eens. Mijn (huur) Hafje is behoorlijk breed en compact gebouwd. Het is dan onzin om te denken dat hij net zo makkelijk en lichtvoetig over een hindernis zeilt als een ander paard. En als hij het dan gewoon netjes redt; ja, dan doet hij het gewoon heel erg goed voor een Haflinger!

en dit is me eigen paard.! 
Jillyken schreef:Het valt me op dat, bij echt ieder topic dat je plaats als er een fjord, tink, haf ofzo aan het werk is, deze reactie krijgt
"Ik hou niet zo van fjorden, maar deze is wel erg leuk"
En die "hij loopt best goed voor..."
Vind ik ook wat misplaatst, da's weer de eeuwige discussie denk ik, 't is toch niet omdat het een fjord, haf, tink ofzo is dat ze niet kunnen lopen

MyWishMax schreef:Jillyken schreef:Het valt me op dat, bij echt ieder topic dat je plaats als er een fjord, tink, haf ofzo aan het werk is, deze reactie krijgt
"Ik hou niet zo van fjorden, maar deze is wel erg leuk"
En die "hij loopt best goed voor..."
Vind ik ook wat misplaatst, da's weer de eeuwige discussie denk ik, 't is toch niet omdat het een fjord, haf, tink ofzo is dat ze niet kunnen lopen
Die opmerking van "Ik hou niet zo van fjorden, maar deze is wel erg leuk" zou ik juist een compliment vinden, ik zou zelf ook geen fjord ofzo willen hebbenm gewoon omdat ik meer van die bloederige paardjes hou(om te zien) maar er zijn er genoeg hier op bokt die ik er geweldig uit vind zien en waarop ik echt jaloers ben hoe ze lopen!