Camilla word gevaarlijk..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 13:15

Ja dat klopt inderdaad van het veulen draaien, mijn paardje had dat waarschijnlijk ook ze gedraagt zich tegen mij nu alweer wat beter.
Maar er hangen nu wel wat drupjes aan de uier }> .
Dus het duurt niet lang meer!!!!!

Hoe gaat het met die van jou Nathalie?

Gr. Adriana

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 16:25

Ik heb ooit eens gehoort dat wanneer het veulen gedraaid is het niet meer lang duurt? Klopt dit?

Ikg a vanavond naar stal, maar ze is gister gewoon weer heel lief geweest en eergister ook. Lovers Echt heel knuffelig! Lovers Alleen in de stal wat minder.. Maar ze schopt niet meer ofzo.
Verder zijn de uiers gewoon vol aan t lopen. Maar zover ik weet hangt er nog niets onder ofzo. Knipoog

Maar de jouwe komt dan al snel!! Spannend!! Wel laten weten hoor wanneer het er is! Lovers

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 16:37

ja KLOPT!
bij bonanza was de dinsdags het veulen gedraaid en maandags was het veulie dr Lachen
zit wel 6 dagen tussen, maargoed Lachen

suc6 ermee Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 17:27

Hmm, dus dan zou t morgen ofzo moeten komen? Haha spannend!! Schijnheilig Maarja zal wel verschillend zijn denk ik.. Verward Of niet?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 18:06

denk niet dat je ervan uit meot gaan, maar ik hoop het wel voor je Knipoog

Op wat voor iets hoop je? (op gezond na Knipoog )

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 21:36

Donkerbruin hengstje, grote maat, kolletje en wit achtervoetje.... Bruin word ie iig! Schijnheilig Maar misschien wel een merrie met 4 hoge witte benen en een hele brede bles Knipoog Haha ach ik zie wel wat eruit komt! Als t gezond is is t al goed!! Schoonheid is een bijzaak.. Knipoog

Ze was vandaag echt heeeel erg knuffelig tegen mij.. Maar ik stond der even te poetsen en haar overbuurvrouw kwam de stal uit en Camil schopte super hard.. Blehh ik schaamde me kapot voor der. Frusty

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 21:44

nou, gaat lekker met Camil!! Ik denk dat het een hengstje wordt Haha! Zo als ze zich gedraagt!

LINDA Lachen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 23:05

He Nathalie

Het veulen is er nog niet, maar mijn gevoel zegt dat het vannacht wel komt!!!! Lovers
Er hangt nu alweer meer hars aan, en ze is zo rustig.

Gr. Adriana

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-02 08:50

Ik zal voor je duimen! Lachen

Ik ga straks even bij Camil kijken, we hopen dat et veulen dit weekend komt.. Schijnheilig

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 10:34

hoop ik ook voor je Schijnheilig

ik denk dat het een merrie word, een hmm... zwarte met kol en 4 hoge sokken Haha!

mijn voorspelling is bij bonanza BIJNA uitgekomen, duss...
Ik had bij bon gegokt op een effen zwarte met kol en 4 witte benen of een vosbonte met bles en 4 witte benen en het was beide keren een merrie, nouja het is dus uitgekomen alhowel ik met het woordje bont bedoelde "bonanza-bont" maar het is bont Haha!

sterkte met camilla en je slaaprust }>


Maaike

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 13:18

Ik zit echt iedere keer snel naar Kraamstal te kijken, kijken of Camil al bevallen is!
Maar nog steeds niet! Frusty Haha! Haha!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 15:06

He Nathalie

Nou ik ben nog geen peetmama Verdrietig , het veulen is er nog niet, volgens spelen die merries een spelletje met ons.

Ik doe vanavond een hele lekkere strolaag in haar box, zodat heel erg fijn is om daarin een veulentje te krijgen Knipoog .
Dan zet ik haar extra vroeg binnen dan heeft ze alle rust die ze nodig heeft Haha! .

Gr. Adriana

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-02 08:35

Als de banden slap zijn, hoelang duurt t dan nog?
Mijn moeder kwam gister heel blij thuis (iig goed gehumeurt Knipoog ) van der werk.. En ze zei dat ze al de hele dag t gevoel had dat t veulen vandaag zou komen (za dus) en vannochtend had ze t nog steeds.. En ze wil mij niet erop verheugen terwijl t niks is... Dus nu maar hopen dat ze ook gelijk heeft!! De uiers zijn alweer een klein beetje dikker geworden gister. Ik ga zometeen weer naar stal om even te kijken. Lovers
Maar gister waren de banden al heel slap!! Haha!

Ennuh, Adriana.. Veel succes met wachten!! Knipoog Misschien worden ze wel allebei vannacht geboren. Knipoog Lovers

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 09:41

dan heb je een twee-eiige tweeling Haha!

hehe ik ga vandaag weer bij kleine bonita kijken en ik zou dr zo in me achtertuin zetten als het kon Tong uitsteken

maar das allemaaaaaal offtopic Haha!

ennuh ik denk ook dat het vanacht word geboren hoor Lachen


Kuss Maaike

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 12:56

Ik heb er gisteren nog aan gedacht dat Camilla vandaag uitgerekend zou zijn. Ik denk dat het veulen vannacht weleens geboren zou kunnen worden. We wachten "geduldig" af.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 13:19

Nou Nathalie, ik weet niet of jij al gek bent geworden van het wachten maar ikke wel Frusty , het is er nog niet!!!

Ik heb gisteren haar uier maar een beetje gemasseers, normaal zou ze dat echt niet toelaten, maar ze was super braaf Lovers .
Maar die was hardstikke hard, wel grappig om te voelen Haha! .

Ik ben benieuwd naar jou ervaring, hangen er al drupjes aan de uier?

Gr. Adriana

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-02 13:36

nee dat nog niet, maar we denken toch dat ie vannacht komt.. Iedereen heeft t gevoel dat hij vanavond/vannacht komt. De banden zijn heel los en vanochtend waren de uiers al weer ietsje voller, en vanmiddag toen ik wegging nog voller.. We gaan zometeen nog even kijken. Lachen

Er is gister avond een fries veulen bij ons op stal geboren, de uiers waren nog gewoon helemaal droog er was niks aan de hand.. en ineens lag er een veulen langs. Lovers

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 15:42

Heel spannend hoor!!! Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-02 18:19

Er is nog niets aan de hand. Ze was wel onrustiger en ze zwiept de hele tijd door met haar staart, ik heb 100 x gekeken of er iets zat ofzo maar er zat steeds niets.. Verder was ik met der aan t grazen (ik lag lekker op t gras) en ik keek naar der uiers, en toen zag ik 1 druppeltje eruit komen maar meer niet.. Verward

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 20:20

Ik ken het probleem, ik heb haar vanmiddag maar een uier massage gegeven, ze ging er helemaal bij op rust staan!
Ik heb haar flink vertroeteld, ze was zo lief!!

Ik hoop niet dat ze het vanavond doet, want dan moet ik oppassen, maar dan bel ik mijn moeder op dan kan die mooi oppassen Knipoog .

Gr. Adriana