*)Shakyra en Darlah zijn vandaag naar Noordeloos gegaan waar ze gedekt gaan worden door Maxolo de Mes Amis.
Van deze hengst heeft Shakyra vorig jaar een veulen gehad, en die is ontzettend leuk geworden, en daarnaast ben ik enorm fan van Maxolo
dus deze keer mocht ze weer!Ik heb sinds augustus een 2e merrie erbij, die ik ook erg graag wil laten dekken door Maxolo.
Maxolo moest vandaag helemaal vanuit Duitsland komen, Dienie heeft dan ook 3 uur met hem moesten rijden. En hij heeft zich best druk gemaakt volgens mij!!
Met Shakyra zijn we rond 10 u weggereden. Wij hebben een 1,5 paardstrailer dus we moesten 2x rijden. (daarnaast mag onze auto geen 2paards trekken..). Maargoed. Shak stond er zo op. Brokjes doen wonderen
en toen zijn we gaan rijden.Shak was enorm vervelend, dat is ze altijd op de trailer. Ze gooit zichzelf steeds tegen de zijkanten van de trailer waardoor we heerlijk over de snelweg slingerden
(wat dat betreft ben ik dan weer wel blij dat ik niet met aanhanger mag rijden
)we waren er om 11 uur, daar eventjes gewacht op Dienie en Maxolo.
Maxolo is echt ontzettend gaaf geworden. Ik vond 'm al super, maar nu ben ik écht fan
nog eventjes gebabbeld, en weer richting huis om even snel wat te eten en Darlah te laden. Om half 2 hebben we Darlah geladen, ging ook vanzelf (ppfff ik ben zo blij dat deze 2 zo fijn te laden zijn. Ik heb er ook welleens meegemaakt die er écht niet op gingen.. )
Darlah was lekker rustig, dus we konden deze keer een beetje normaal over de snelweg
Daar aangekomen eventjes met de staleigenaar gesproken, Shak geknuffeld, en Max nog even bewonderd
en weer richting huis.Om 4 uur waren we weer thuis,
maar ik moet zeggen dat het wel eventjes wennen is hoor, dat m'n dames zo ver weg zijn en ik niet even op de fiets kan springen om ze een knuffel te geven. Maar gelukkig worden ze daar goed verzorgd, en ze hebben echt onwijs mooie ruime boxen, dus dat zit wel goed!

Eventjes een foto van Maxolo;
en hier was m'n vader eventjes met Shak aan het rondstappen. Ze had zich zo druk lopen maken op de trailer, was helemaal zeiknat
Nu is het even afwachten hoelang ze in noordeloos blijven, we weten niet wanneer ze hengstig worden.. dus we moeten echt afwachten. Ze staan wel in een deel van de stal met 3 hengsten, dus dat komt vast wel goed