Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Jazz x Krack x Gribaldi x Ferro![]()
Super commercieel!!

net als vele andere holsteiners
hanneliesje schreef:wat is nou het nut van dit topic, iedereen vindt zjn eigen paard het beste.

Xox schreef:Jazz x Krack C x Gribaldi x Ferro
\is voor vele een droom afstamming en zal ongetwijfeld een leuk paard zijn. Ik kraak het paard ook absoluut niet af dus niet verkeerd opvatten. Ik zou dit paard als merrie voor de fokkerij dus nooit kopen. Als je binnen het KWPN hiermee wilt fokken wat voor een keus heb je op den duur dan nog. De Ferro kleinkinderen, de kracks, gribaldis en de Jazzen worden bij bosjes aangekeurd.
Ik zou dan liever voor geheel ander bloed kiezen en juist deze bloedlijnen vermeiden om over een aantal jaren nog wel hengstkeuze te hebben. De meeste mensen fokken met de modehengsten om goed te kunnen verkopen. Is begrijpelijk maar verstandig? Ik denk van niet. je moet vooruit kijken en op de n duur denk ik dat deze paarden helemaal niet meer zo geliefd zijn. het is een kwestie van tijd.
Xox schreef:Jazz x Krack C x Gribaldi x Ferro
\is voor vele een droom afstamming en zal ongetwijfeld een leuk paard zijn.
Sammie schreef:En staat bij jou op stal![]()

katrienh schreef:caretino x cassini x ramiro x almé x gothhard of iets in die aard![]()
Argentinus, Carthago Z, ...e.d. mogen ook altijd in het rijtjenet als vele andere holsteiners
![]()
magic_lover schreef:oke als ik echt serieus moet zijn en niet mijn eigen kies
Gribaldi X Krack C X Ferro X Painted black X Amor zoiets![]()
Lekker veel (onlogische) inteelt én ik vraag me af of er van zulke hengsten op die tijden (jaren) nog wel sperma van zal zijn.