hier n foto :

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, op de foto 2.5 jaar oud! Aniekepiek schreef:Hey iedereen, ik ga binnenkort misschien een arabier rijden, ze heeft een 3 jarige dochter van piaff, heeft iemand hier nog meer nakomelingen van?
hier n foto :
. 
Wel echt een mooie hengst! 
)
, maar ze is echt een schat. Pebbles is een vrolijke spring in 't veld zeg ik altijd maar. Ook een enorme schat, maar je moet echt de tijd nemen om haar te leren kennen en het pittige karakter van haar kunnen waarderen, anders kun je er beter maar uit de buurt blijven. Een meid met karakter dus, net als haar vader. Ik kan dat erg waarderen in een paard, maar moet duidelijk nog heel veel leren. Wat ik dan weer leuk vind, dus uiteindelijk zal het best wel goedkomen met ons
. Van degene die dit topic geplaatst heeft, heb ik al een hele tijd niks meer gehoord, dus ondertussen zoek ik nog even door naar een evt. geschikt iemand die tijd en zin heeft om mijn paardjes mee te verzorgen. Het komt neer op veel grondwerk en misschien in de toekomst ook rijden. Helaas ligt Polka er tijdelijk uit vanwege een blessure en Pebbles geef ik echt alleen uit handen, als ik zeker weet dat er goed mee omgegaan wordt!!! Ikzelf ben ondertussen over de helft van mijn zwangerschap en dit is één van de redenen waarom ik er graag iemand bij heb. Maar het moet echt van alle kanten klikken, mijn dieren zijn mijn alles nl., dus die kan ik niet zomaar met de eerste de beste "delen". Reacties zijn welkom! Je kunt het beste een email sturen naar esther@heij.nu. Het zou makkelijk en fijn zijn als je daarbij je reden(en) en motivatie kenbaar maakt en je evt. ervaringen--> ook met NH!
marengo schreef:SODEMIETERS Esther toch, heb ik weer heel wat gemist zeg.......
Nou, jij ging zo goed met Polka door de bocht ( beter dan ik zelfs) dat ik had besloten dat de beste gebruiksaanwijzing, geen was.
Daarbij zag ik jou bezig en bedacht me dat je waarschijnlijk het liefst alles op jouw manier zou doen, en dat werkte prima bij Polka, en ik heb er met veel plezier naar gekeken. Dus ik heb je wel in de gaten gehouden![]()
Pebbles klinkt exact ( en dat had ik al wel gemerkt toen ze bij ons was) als Piaff, daar moet je inderdaad mee om kunnen en willen gaan.
Nee hoor, zo erg is het nog niet. Heb jij de hengst van Piaff x de merrie van Carmen (ik ben haar naam ff kwijt) nog eigenlijk? Zo ja, wat is daar van geworden? En de merrie van Piaff, ook nog op stal staan??