Paganini

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jikke1983

Paganini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 23:11

Wie weet er of Paganini (Havidoff x Statuar x Galopin) ooit nog beschikbaar zal zijn voor de dekdienst?

petraaken

Re: Paganini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 06:40

Jikke1983 schreef:
Wie weet er of Paganini (Havidoff x Statuar x Galopin) ooit nog beschikbaar zal zijn voor de dekdienst?

Paganini is toch verkocht naar de VS of Canada? Misschien daar eens horen of hij nog hengst is. Er zijn maar weinig hengsten die effectief als hengst de plas oversteken. Zeer grote kans dat hij nu ruin is.

Jikke1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 17:31

Goh ja zou best kunnen dat ie geruind is. Zou ik erg jammer vinden want ik vond het echt een fantastische hengst. Heb gelezen dat hij nu gereden wordt door de Canadese amazone Sheryl Meisner, en dat hij volledig in de sport zit. Maar ik ben toch benieuwd of er iemand is die weet of hij ooit nog beschikbaar zal zijn.

bakkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:34

sinds wanneer is paganini weg dan? en met wie rijd devroe nu?

Jikke1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 17:42

Al een tijdje:

KWPN
08-12-2004: KWPN-hengst Paganini naar Canada
De 7-jarige KWPN-hengst Paganini (Havidoff uit Bea keur van Statuar x Galopin) is verkocht. Jo Rutten kocht de hengst al vroeg bij zijn fokker H.A. Verberne uit Vlierden en zoon Bert Rutten schoolde de werkwillige hengst in no time tot Grand Prix-niveau. "Het was er eentje waar ik op m’n vrije dag de zondag toch even voor m’n plezier op ging zitten", zegt Bert Rutten. Bert Rutten heeft zelf wat Paganini-nakomelingen 'die er op lijken', zegt hij. Meer zullen er bovendien niet komen: onder zijn nieuwe Canadese amazone Sheryl Meisner gaat Paganini volledig de sport in. Ook zijn sperma blijft niet voor Nederland beschikbaar.
Paganini brengt de winter in Florida door en zal in het voorjaar met zijn amazone terugkeren naar Stal Rutten om onder leiding van Bert te werken aan een Europese entree in de wedstrijdsport, te beginnen in de lichte tour.

(CvA, overname zonder bronvermelding niet toegestaan)

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:46

guanacotje schreef:

Dat is een andere Paganini hoor (heeft als afstamming Pavarotti-Sheyenne)

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:54

paganini is voor de sport verkocht naar canada, en zal daar alleen in de sport ingezet worden, en niet meer voor de dekdienst, vind het wel jammer, want vindt het een gave hengst.

Jan_VT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 00:53

jessje schreef:
guanacotje schreef:

Dat is een andere Paganini hoor (heeft als afstamming Pavarotti-Sheyenne)

De Paganini van Jeroen is idd NIET weg hoor.

Wat ik wel weet is dat de DEKHENGST Pagnini het helemaal niet slecht doet in de sport waar hij nu staat... Of er nog zaad is van te krijgen??? Is dit überhaupt ooit de bedoeling geweest???

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 12:09

Misschien is er nog sperma van Paganini te verkrijgen bij Van Bommel.
www.vbommel.com

Jikke1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 11:10

Ja die zou ik eens kunnen bellen. Ben benieuwd wat het dekgeld is, mochten ze nog diepvriessperma hebben