Ik ben er echt compleet kapot van....
Zijn laatste zomer die heeft hij grotendeels bij ons heeft doorgebracht. Deze foto's zijn genomen toen hij bij mijn merrie en haar veulen liep om haar te dekken. jammer genoeg bevruchtte Timtam zijn laatste jaren uitermate slecht en heeft het niet meer gepakt.
Timtam was een geweldige, makkelijke en meegaande hengst in de omgang. Volgens zijn eigenaar was dat als jonge hengst wel een beetje anders, wat ik volledig begrijp daar ik zelf een Welsh had uit dezelfde bloedlijnen. Jammer genoeg is die vorig jaar op 21-jarige leeftijd overleden.
Timtam liep gewoon samen op de wei met merries, veulens en ja zelfs ruinen. Hij was heel verdraagzaam met die vermoeiende dartelende hengsteveulens.
Hij was gefokt in Wales bij Mrs Mountain en had daar de nodige sociale omgang wel geleerd. Niettemin een échte hengst in het werk en omgang, die altijd schreeuwde "kijk naar mij!!" Dit jaar werd hij 22 jaar, de foto's dateren van zijn 21ste lente.
http://www.xender.be/twyfordtimtam/index.htm#14

Er zal een stuk in een blad geweid worden in zowel Belgie, Nederland als Engeland. Heb alleen de naam niet kunnen onthouden, ik was té erg van de kaart om het even allemaal nog goed te kunnen volgen.