Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
NoomsJJ schreef:
pipeloi schreef:tja je kan Ulion nemen
Ruime draf
spring gefokt
koele karakter
..

Hoop dat je van Whitney nog een aantal leuke kiekjes hebt kunnen maken!
)exterieur ben ik eerlijk gezegd wel tevreden. Ze is vrij kort gelijnd, heeft een zeer sterke krachtige achterhand. Dat zorgt er, naar mijn idee, voor de nodige explosiviteit.(alla Whitney)En dat heb je wel nodig als springer. Vind haar op de foto ,die Patricia heeft geplaatst(ik gemaakt trouwens
,niet zo goed tot haar recht komen. Draagt haar hals erg hoog.
ik ben voor meer kleur op straat
vond het ook leuk jou te ontmoeten en patricia (t paard
) ik zal mijn hersens eens even laten kraken op jou paard.
niet eens hoe me vriendin heet hier op Bokt! Tistochwat!!! PS: zondag genoeg moois gezien! niettan? ja toch? nou dan! Tessabo schreef:Nou moet je me toch eens uitleggen hoe je aan dat dicdee komt! Weet potdommeniet eens hoe me vriendin heet hier op Bokt! Tistochwat!!! PS: zondag genoeg moois gezien! niettan? ja toch? nou dan!
Ik kon toch niet weten dat jullie twee beiden op bokt zaten...er zitten hier dus echt meer leuke mensen dan dat je soms denkt
[/quote]
Hihihi
Tessabo schreef:Nou moet je me toch eens uitleggen hoe je aan dat dicdee komt! Weet potdommeniet eens hoe me vriendin heet hier op Bokt! Tistochwat!!! PS: zondag genoeg moois gezien! niettan? ja toch? nou dan!
Succes!!