Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tresunique schreef:Hallo,
Ik ben erg benieuwd wat jullie meningen zijn over de Prado x Donnerwind die op dit moment het verrichtingsonderzoek loopt in Ermelo. Ik heb hem zelf eenmaal zien lopen en vond het een goed paard, maar niet direct de meest opvallende............ Nu raadde iemand mij aan om mijn merrie met deze hengst te dekken, aangezien dit volgens hem heel goed op mijn Krack C x Amethist x Legaat merrie zou passen.
Wat zijn volgens jullie zijn sterke en minder sterke punten?? (exterieur, bewegingen enzovoort.........)
Ik heb ook gezien dat de hengst via de nakeuring is aangewezen voor het verrichtingsonderzoek. Weet een van jullie wat de reden daarvan was??
Hoe fokt Prado over het algemeen?? Ik ben namelijk niet zo bekend met deze hengst............
Zijn er misschien mensen die foto´s dan wel een video van deze hengst hebben gemaakt??
Alvast bedankt voor jullie informatie!!
Xox schreef:Gaat dit om de hengst Prado van Polytraum? Er staat ook nog een hele intressante halfbroek dan ven hem in Duistland