Verrichtingsonderzoek: Prado x Donnerwind

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tresunique

Verrichtingsonderzoek: Prado x Donnerwind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 07:27

Hallo,

Ik ben erg benieuwd wat jullie meningen zijn over de Prado x Donnerwind die op dit moment het verrichtingsonderzoek loopt in Ermelo. Ik heb hem zelf eenmaal zien lopen en vond het een goed paard, maar niet direct de meest opvallende............ Nu raadde iemand mij aan om mijn merrie met deze hengst te dekken, aangezien dit volgens hem heel goed op mijn Krack C x Amethist x Legaat merrie zou passen.

Wat zijn volgens jullie zijn sterke en minder sterke punten?? (exterieur, bewegingen enzovoort.........)

Ik heb ook gezien dat de hengst via de nakeuring is aangewezen voor het verrichtingsonderzoek. Weet een van jullie wat de reden daarvan was??

Hoe fokt Prado over het algemeen?? Ik ben namelijk niet zo bekend met deze hengst............

Zijn er misschien mensen die foto´s dan wel een video van deze hengst hebben gemaakt??

Alvast bedankt voor jullie informatie!!

ceasario

Re: Verrichtingsonderzoek: Prado x Donnerwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 07:49

tresunique schreef:
Hallo,

Ik ben erg benieuwd wat jullie meningen zijn over de Prado x Donnerwind die op dit moment het verrichtingsonderzoek loopt in Ermelo. Ik heb hem zelf eenmaal zien lopen en vond het een goed paard, maar niet direct de meest opvallende............ Nu raadde iemand mij aan om mijn merrie met deze hengst te dekken, aangezien dit volgens hem heel goed op mijn Krack C x Amethist x Legaat merrie zou passen.

Wat zijn volgens jullie zijn sterke en minder sterke punten?? (exterieur, bewegingen enzovoort.........)

Ik heb ook gezien dat de hengst via de nakeuring is aangewezen voor het verrichtingsonderzoek. Weet een van jullie wat de reden daarvan was??

Hoe fokt Prado over het algemeen?? Ik ben namelijk niet zo bekend met deze hengst............

Zijn er misschien mensen die foto´s dan wel een video van deze hengst hebben gemaakt??

Alvast bedankt voor jullie informatie!!

Hij moet er nog maar eens doorheen komen.

Prado heeft na enkele dekseizoenen de fokkerij verlaten.

Em heeft de juiste vervanger in Duitsland staan. ( Springer)

http://www.hengste-berger.de/

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:54

Iemand die ik sprak was er heel enthiousiast over,ga maar eens kijken bij de training op woensdag dan kun je het zelf beoordelen.

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:41

Gaat dit om de hengst Prado van Polytraum? Er staat ook nog een hele intressante halfbroek dan ven hem in Duistland

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:49

Ik neem aan dat dat halfbroer moet zijn? ;-}

Wilawander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:41

Xox schreef:
Gaat dit om de hengst Prado van Polytraum? Er staat ook nog een hele intressante halfbroek dan ven hem in Duistland

OMG wat een schrijffouten. Het moet zijn intressante halfbroer van hem in Duitsland

Edit: weer vergeten uit te loggen

kimberley12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:00

weet je misschien ook de website waar zijn halfbroer staat in duitsland?

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:46

kimberley12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 12:11

Peking is een super mooie hengst vind ik, en hij kan ook mooi bewegen.

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 13:14

Ben er ook helemaal weg van. Heb hem meerdere keren bekeken en wordt zekker eens de partner van mijn merrie. Hij dekte voorheen helaas alleen natuurlijk maar nu ook via KI.

Bij belangstelling kan ik wel even wat foto's plaatsen.