Er moet ook nog een topic over Baileys komen, maar momenteel heb ik het te druk met Chenoa.
Ik ga niet weer het hele verhaal hertypen
de meesten kennen de tweeling denk ik wel, en anders staat er wel wat info in m'n profiel 
Op 22 april 2006 zijn ze 1 jaar oud geworden!!!

Nog steeds ongeveer even groot, Roar/Artois 1m17 en Stella/Rilya Dae 1m15. En wat zijn ze veranderd nu
De dierenarts is zeer positief en verwacht dat ze, met wat vertraging, hun achterstand helemaal zullen halen en zeker zo groot zullen worden als moeder Angel (1m46)
Ze doen het prima, en ik ben megablij te zien hoe ze sinds kort veranderd zijn: tworden nu toch echt paardjes en geen veulies meer
Het lentegras zal hen vast goed doen. Ik ben echt benieuwd hoe ze verder zullen evolueren!!!En ik ben natuurlijk ontzettend blij dat ze het daar in Andorra zó getroffen hebben!!!!!!!!

OMG! Wat een heerlijke buffels worden ze! Wel erg grappig, zo met die grijze kolos er naast... t zijn net Hobbits!
Echt heel leuk.
wat voor ras het is weten ze zelf niet (en is mij ook een raadsel 

maar het is wel leuk voor jou dat je veulentjes hebt ik had laatst gezien dat als je geluk hebt dat de tweeling blijft leven ofzow.Ik hoop dat ze heel lief worden en blijven