ik ben op zoek naar info en foto's van de hengst Mistral(InvestmentxWahtamin). ik heb via Google gezocht maar kon niet echt iets vinden. Wie weet er wat over deze hengst?
we hebben bij ons op het werk een 3-jarige hengst staan uit dezelfde stam Pharaon X voltaire X wahtamin.., kon super vrijspringen, verder weet ik dat uit de voltaire X wahtamin merrie nog 2 andere internationale springpaarden komen, waarvan 1tje van Quick Star, AES-goedgekeurd en internationaal springend onder een withaker..
Ja, mijn merrie is net hengstig geworden en wordt gedekt door Mistral. Deze hengst staat bij mijn vriendin op stal. Het is echt een prachtig paard met een heel goed karakter. Kan ook nog eens geweldig lopen
Deze is helaas van een beetje te veraf genomen
Wat een lief koppie he!
Ik hoop dat mijn merrie gauw drachtig is en ben heel benieuwd wat er dan uitkomt.
Wat leuk zeg, mooie foto's! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van Mistral gehoord had totdat ik dus zaterdag een beetje verliefd ben geworden op een 3-jarige MistralxZortin-merrie!! Dus vandaar dat ik even heel benieuwd ben naar Mistral!
Oh, heb je foto's van die merrie? Waar staat ze? Ik ken Mistral en 2 nakomelingen van hem. Alle 3 superpaarden. Ik heb heel lang gezocht naar een hengst voor mijn merrie en uiteindelijk dus heel dichtbij huis geeindigd.
Mistral is idd niet zo bekend omdat hij niet meer in de sport loopt door een blessure. Maar hij heeft in 2000 of 1999 de titel Promising Stallion gewonnen en Zwolle.