Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tha_Niekje schreef:Silvertop's Ricco is zeker geen verkeerde hengst, zeer goede springhengst!! Maar fokte ook veel goede dressuurpony's...
Hij heeft veel goede nakomelingen gebracht...
Een van de bekendste is denk ik weel Anjershof Rocky, die is meerdere malen Z2 dressuur geweest...
Ook ken ik iemand die met een dochter van Silvertops Ricco Z2 dressuur heeft gereden...
In het agelopen Welsh Magazine werden ook nog 2 merrie's van Ricco genoemd... 1 keur en de ander ster preferent... de eerst is ook de moeder van ggk dekhengst Leunsveld Lord
Maudje schreef:Loverico hier op bokt heeft ook een Rico van Silvertops Rico. Wellicht kun je haar een pb'tje sturen.
LoveLeandro schreef:mijn pony is er een van Aester El Nino en de vader van de moeder is Anjershof Rocky, en zoals Tha_Niekje al zei, is dat een zoon van Silvertops Ricco.
Dus mijn pony is ook wel een beetje familie!
boemel schreef:Ik heb ooit een hele leuke pony merrie gehad van deze hengst.
Ze was helaas wat klein (1.35m).
Wel had ze erg veel beweging en kon ze erg goed springen.
Ze had een heel knuffelig karakter, maar was wel wat bazig naar andere paarden. Zadelmak maken was echt heel makkelijk. Ze vond alles geweldig en leerde heel snel. Ze heeft nooit een misstap gemaakt.
Nadat ze 2 weken onder het zadel was, won ze een onderlinge dressuurwedstrijd met een meisje van 8. Ze was toen ook al verkeersmak en kon zo mee het bos in.
jollyhorse schreef:LoveLeandro schreef:mijn pony is er een van Aester El Nino en de vader van de moeder is Anjershof Rocky, en zoals Tha_Niekje al zei, is dat een zoon van Silvertops Ricco.
ach.. een beetje familie is toch ook leuk??
heb je een foto??

jollyhorse schreef:LoveLeandro schreef:mijn pony is er een van Aester El Nino en de vader van de moeder is Anjershof Rocky, en zoals Tha_Niekje al zei, is dat een zoon van Silvertops Ricco.
ach.. een beetje familie is toch ook leuk??
heb je een foto??

LoveLeandro schreef:hij is nu gemeten op 1.48m,khoop dat ie in de D-maat kan blijven... maar ik denk dat dat niet kan.. hij groeit nmlijk nog steeds..
jollyhorse schreef:LoveLeandro schreef:hij is nu gemeten op 1.48m,khoop dat ie in de D-maat kan blijven... maar ik denk dat dat niet kan.. hij groeit nmlijk nog steeds..
ja dat klopt dat hij nog groeit!![]()
waarom wil je zo graag een D-pony dan??
XxX