E-pony Hengst Moran Arabisch Volbloed.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whiz

E-pony Hengst Moran Arabisch Volbloed.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 21:49

Iemand nakomelingen van Moran??

Of gezien op wedstrijden??

Graag een mening over deze hengst.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:02

Nakomelingen heb ik er te weinig van gezien om echt iets over te kunnen zeggen, leek heel aardig iig.

Hengst zelf vind ik een super sportpony/paard. Loopt nu in het M-springen mee bij de paarden en dat doet hij gewoon echt super!
En in de SGW laat hij zich ook goed zien.

Fijn dier en superinstelling. Wil altijd lopen, fijn in de omgang. Vind het een erg sympathiek dier

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 19:18

gomir schreef:
Nakomelingen heb ik er te weinig van gezien om echt iets over te kunnen zeggen, leek heel aardig iig.

Hengst zelf vind ik een super sportpony/paard. Loopt nu in het M-springen mee bij de paarden en dat doet hij gewoon echt super!
En in de SGW laat hij zich ook goed zien.

Fijn dier en superinstelling. Wil altijd lopen, fijn in de omgang. Vind het een erg sympathiek dier

Oh das heel mooi.. want ik denk ook dat hij het wordt voor op onze pony merrie.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:54

Wat voor merrie heb je?

Ik heb Moran heel veel zien lopen op de concoursen. Eerst toen mijn zusje nog bij de pony's reed en vaak tegen justin moest rijden.
En nu bij de paarden

Beestje doet gewoon hele goede dingen. Is misschien niet een hele rastypische arabier(geen verstand van ), maar voor de sport een heel fijn dier!
Lijkt me zeker een optie als je een fijne sportpony wilt fokken met wat meer bloed dan de merrie(of natuurlijk een volle arabier )

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 20:10

Neeh de pony is een new forest en ik wil inderdaad een sportpony er uit hebben. Dus vandaar dat het me wel een goede keuze leek.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:18

Als je zelf denkt dat het goed past zou ik het zeker proberen.
Combinaties ox x new forest vind ik toch al vaak fijne pony's en als je voor de sport fokt lijkt moran me iig een goede kandidaat