Na een nachtje bijkomen in de stal, 's morgens kennismaking met de eerste kraamvisite
Heeeee, die meneer heb ik vannacht ook al gezien
!Wel spannend hoor, al die drukte !
Ik blijf dicht bij jou, mam ....
Krijg nou wat ?! Er is NOG meer dan die stal
??Wat vind jij mam ? Wagen we ons naar buiten ?
Jaaaa !
Even snuffelen op de plaats waar het vannacht allemaal gebeurde ...
Kom jongen, daar moeten we heen, naar dat groene spul ...
Aiden .. kom nou !!!
Ik durf niet mam
!Ja, toch gelukt !
Best grappig eigenlijk !! De schaapjes komen ook even kijken naar de nieuwe bewoner...
Jou heb ik vannacht ook al een paar keer gezien, maar je hebt iedere keer zo'n gek dingetje voor je gezicht
?!Eh ... mam ... kom je ook ??
Trotse moeder
Mooi kereltje ...
Wat is er véél wereld, zeg
!!Volgens mij hebben we best een lief vrouwtje, maar ze heeft steeds dat gekke ding voor haar gezicht
!Poe hoe
Hoe ging dat nou ook alweer, liggen ...
Ja, gelukt !
Hou nou toch 'ns op met die foto's, mens !!
Lekker aan de bar hangen
Geen woorden nodig ....
Kennismaking met het mensenbaasje ..
Kijk, déze kan ik tenminste in de ogen kijken !!
Even kijken of het toch écht wel een hengstje is
!?En knuffelen met het vrouwtje
Dat lipje !!
Mini-sokjes ...
Nou, dat waren ze, een hele serie foto's, en dit is nog maar een kleine selectie. Ik heb me echt voorgenomen om van dit veulen te gaan genieten, bij Keeva's vorige veulen (2 jaar geleden) waren de kinderen nog een stuk kleiner, en voor mijn gevoel heb ik toen heel veel gemist van die ontzettende leuke veulen-tijd (die zoooo snel voorbij gaat !).
Aiden blijft een half jaartje bij ons, en daarna gaat hij naar Gipsygirl, hier op Bokt.

Echt super, Ik heb de geboorte foto's ook al bekeken, Wat een schattig nieuwsgierig koppie zit er op zeg!! haha, en wat grappig dat zijn ouders bont zijn en hij niet!
Echt een schatje !
2 dagen niet op bokt en hij is er!!! gefeliciteerd KG en GG!!! wat een mooierd en wéér een niet-bonte!!! 
(alleen was het bij mij: "Aidan's first day out!")