[size=18][/size]mijn merrie is drachtig, maar het ligt er heel erg aan. ik moest namelijk voor het dekken al een keer naar de dierenarts om te kijken wnnr ze hengstig zou zijn (merk je bij haa rniet) en dan 18 dagen NA de dekking kunne ze zien of het gelukt is. Bij mij was het eerst een 2ling en toen moest ik 2 weken later nog een keer komen, toen was er 1 weg, toen moest ik nog 3 keer op controle komen, en nu komt mijn veulentje bijna:) over 4 weekjes uitgerekend, dus kan al over 2 weekjes komen:):)[b]mijn merrie is drachtig, maar het ligt er heel erg aan. ik moest namelijk voor het dekken al een keer naar de dierenarts om te kijken wnnr ze hengstig zou zijn (merk je bij haa rniet) en dan 18 dagen NA de dekking kunne ze zien of het gelukt is. Bij mij was het eerst een 2ling en toen moest ik 2 weken later nog een keer komen, toen was er 1 weg, toen moest ik nog 3 keer op controle komen, en nu komt mijn veulentje bijna:) over 4 weekjes uitgerekend, dus kan al over 2 weekjes komen:):)mijn merrie is drachtig, maar het ligt er heel erg aan. ik moest namelijk voor het dekken al een keer naar de dierenarts om te kijken wnnr ze hengstig zou zijn (merk je bij haa rniet) en dan 18 dagen NA de dekking kunne ze zien of het gelukt is. Bij mij was het eerst een 2ling en toen moest ik 2 weken later nog een keer komen, toen was er 1 weg, toen moest ik nog 3 keer op controle komen, en nu komt mijn veulentje bijna:) over 4 weekjes uitgerekend, dus kan al over 2 weekjes komen:):)