pubelia schreef:Mijn mening is dat als je in het begin geen klik hebt met je paard. Dat dat ook niet komt. Maar als Loeka braaf is, en ook als je met hem naar buiten gaat lopen, en hij doet niks. Dan kan ik wel begrijpen, dat je hem houd. Het is ook een afweging wat je wil. Bv bij mij en pubelia is nooit een klik geweest, daarom heb ik haar uit eindelijk ook verkocht.
Vind dit niet echt ergens op slaan. Sorry.. Iedereen zijn eigen mening hierover natuurlijk. Ik snap wel wat je bedoelt.. Bij mij en Loeka is er in het begin wel een klik geweest anders had ik hem niet gekocht.. Als ik niks voor hem voelde. En nee ik weet dat natuurlijk niet meteen na de 1ste keer dat ik em zie maar.. Hij heeft ook een tijdje op de TB gestaan en vond em altijd wel leuk.. Dus heb em niet zomaar gekocht. Maar ook al is er nog niet echt een klik die zou altijd kunnen komen een band moet toch groeien met een paard die is er nooit meteen. Dus het is altijd maar afwachten.
En er zijn altijd mindere tijden.. Dat heeft iedereen (hoop ik
) Maar nu gaat het erg goed en heb nu ook echt het gevoel dat ik hem gewoon een kans moet geven. Dat het gewoon even wachten wordt hoe het gaat. Maar ik denk dat het nu gewoon wel goed gaat. Heb vandaag met hem over zeil laten lopen maar hij geeft er niks om. Zelfs als ik het zeil omhoog laat wappere vind ie niet eng vind ie zelfs leuk haha. Hij vind het allemaal wel best. En het rijden vind ie erg leuk!!