[TI] Twijfels zijn weg :D!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Anne

Twijfels zijn weg :D!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 18:31

Had een tijdje terug een topic 'twijfel jij ook welleens'. Maar mijn twijfels zijn al stukke minder . Een vriendin van me (Annetjj @ bokt)
is em nu aan het inrijden en het gaat SUPER !! Heb er vandaag zelf eventjes opgezeten en hij zit echt heel grappig. Hij is echt super lief!
We zijn er gewoon achter gekomen dat hij longeren gewoon niet zo leuk vind en als je er op gaat zitten vind ie het echt harstikke leuk!!
Hij is ook wat dikker aan het worden en misschien is ie ook al gegroeid binnekort maar even meten .. Wou dus even laten weten dat die rotknol van toen nu mijn liefe knollie is

Groetjes Anne

Blue9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:32

Goedzo!! Eindelijk een lief knollie

Pellie

Re: Twijfels zijn weg :D!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:05

ik moest even nadenken hoe het ook alweer zat, klik zo dus fijn hoor dat je iemand gevonden hebt die je helpen kan. je voelt al iets meer voor hem nu? misschien geeft hij zich ook niet zo gemakkelijk bloot en moet het nog wat groeien. gewoon veel leuke dingen doen samen, dan komt het wel goed

Morhwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:05

Ha, fijn om te horen dat het nu goed gaat! Soms heeft het gewoon even tijd nodig.

_Anne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 15:34

Ja idd.. Ik denk dat ik ook gewoon te snel het perfecte paardje wou.. Maar het gaat steeds beter..

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:37

Die gevoelens wisselen waarschijnlijk mettertijd hoor, dat heeft iedereen!

Leuk dat je er nu wel zo blij mee bent!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:24

Mijn mening is dat als je in het begin geen klik hebt met je paard. Dat dat ook niet komt. Maar als Loeka braaf is, en ook als je met hem naar buiten gaat lopen, en hij doet niks. Dan kan ik wel begrijpen, dat je hem houd. Het is ook een afweging wat je wil. Bv bij mij en pubelia is nooit een klik geweest, daarom heb ik haar uit eindelijk ook verkocht.

_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 18:24

pubelia schreef:
Mijn mening is dat als je in het begin geen klik hebt met je paard. Dat dat ook niet komt. Maar als Loeka braaf is, en ook als je met hem naar buiten gaat lopen, en hij doet niks. Dan kan ik wel begrijpen, dat je hem houd. Het is ook een afweging wat je wil. Bv bij mij en pubelia is nooit een klik geweest, daarom heb ik haar uit eindelijk ook verkocht.

Vind dit niet echt ergens op slaan. Sorry.. Iedereen zijn eigen mening hierover natuurlijk. Ik snap wel wat je bedoelt.. Bij mij en Loeka is er in het begin wel een klik geweest anders had ik hem niet gekocht.. Als ik niks voor hem voelde. En nee ik weet dat natuurlijk niet meteen na de 1ste keer dat ik em zie maar.. Hij heeft ook een tijdje op de TB gestaan en vond em altijd wel leuk.. Dus heb em niet zomaar gekocht. Maar ook al is er nog niet echt een klik die zou altijd kunnen komen een band moet toch groeien met een paard die is er nooit meteen. Dus het is altijd maar afwachten.

En er zijn altijd mindere tijden.. Dat heeft iedereen (hoop ik ) Maar nu gaat het erg goed en heb nu ook echt het gevoel dat ik hem gewoon een kans moet geven. Dat het gewoon even wachten wordt hoe het gaat. Maar ik denk dat het nu gewoon wel goed gaat. Heb vandaag met hem over zeil laten lopen maar hij geeft er niks om. Zelfs als ik het zeil omhoog laat wappere vind ie niet eng vind ie zelfs leuk haha. Hij vind het allemaal wel best. En het rijden vind ie erg leuk!!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:33

Relaxed Je schreef nml eerst dat je in het begin geen klik had, maar nu lees ik dat toen je hem kochte wel, dan is het nml anders. Ik had nml in het begin niet zo'n klik als ik met bv black jayne, of lovely heb. En dat bedoel ik.

Alleen blijf ik nog wel steeds bij mijn mening. Dat als er voor dat je een paard kocht, er geen klik hebt dat die er ook niet zal komen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:34

Dat klinkt goed met Loeka!

_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 19:08

pubelia schreef:
Relaxed Je schreef nml eerst dat je in het begin geen klik had, maar nu lees ik dat toen je hem kochte wel, dan is het nml anders. Ik had nml in het begin niet zo'n klik als ik met bv black jayne, of lovely heb. En dat bedoel ik.

Alleen blijf ik nog wel steeds bij mijn mening. Dat als er voor dat je een paard kocht, er geen klik hebt dat die er ook niet zal komen.

Ik ben ook relax.. Maar ik wou er gewoon even op reageren.. Je mag natuurlijk je eigen mening hierover zeggen. Maar je weet nooit meteen of het klikt.. Ik heb nooit gezegt dat ik nooit een klik met em gehad heb.. Die klik is gewoon even weg geweest maar nu dus weer terug.. En daar ben ik gewoon erg blij mee..

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:14

Ik had het pas ook gezien. Toen anne en jij naar de longeerbak liepen met loeka

Annetjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:53

Loeka is gewoon vet!! hihi hij vind het zelf zo leuk dat als ik ga draven hij zelf niet meer terug wil. dat doet hij wel maar dan gaat hij langzaam steeds harder en dan gaat hij draven haha.. anne en ik zijn nu al een keer naar buitengeweest anne(eigenaar) er langs ik dr op en hij deed het super.. zelfs daarna hebben we nog even omgeruild... nu is hij zelf zo ver dat ik hem al los in de bak kan rijden en dat anne hem uitstapt.. (( zelfs kan hij nu al galloperen ))
Heayy naamgenoot komt allemaal goed he!!!hihi
Liefs Anne

_Anne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 18:54

Ja het komt helemaal goed!! Bedankt voor je reactie Anne!! ..
Vandaag die hij het weer super! Alleen hij zat een beetje vreemd.. Misschien kwam het door et zadel Maar jonge paarden kunnen elke dag anders lopen.. Hihi!

SSDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:38

Vandaag vond ik het wel goed gaan! En nu is Loeka ook weer helemaal wit