Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Liannes doe eens gek en zet samber erop dit wordt zijn lubileum jaar (30).

*Jolanda* schreef:Als je een wat cooler in de kop wil zou ik obelisk maar mooi laten staan!
Wat vind je van Johnson?
liannes schreef:wij hebben een zwart bonte ster merrie van ferro x samber,
en willen graag een hengst erop die zwart in de lijn doorgeeft en een lange hals,dressuur gericht,en wat cooler in de kop,
ik heb zelf al aan haico gedacht, maar dan krijgen we een nrps of een a registratie pap bij, we willen dus graag een gewoon kwpn stamboek, dus zit er niks ander op, om haico te laten vallen.
wat is dan een mooie hengst, en dan gaat het me ook om de kleur van de nakomelingen,
een mooie zwart bonte zou niet mis wezen, maar een zwarte is ook welkom,
natuurlijk is fokken gokken, maar hoe meer ik weet, des te makkelijker is het om hengsten uit je hoofd te zetten, en om er een paar te onthouden, voor een juiste keuze,
hopelijk weten jullie wat, ps foto van de merrie staat in mn profiel, onder lianne

Het Samber-promotieteam is gearriveerd

mocht je dan een bont veulen hebben dan heb je de eerste geintreseerde al binnen (en als ik iets graag wil hebben tast ik net zo diep in mijn buidel als een buitenlander
) Gitta1977 schreef:Als het voor de verkoop naar het buitenland, waarom dan niet Haarlem zelf? Ondanks dat het KWPN hem heeft afgekeurd zijn zijn nakomelingen zeer gewild in het buitenland, bovendien kunnen ze leuk lopen, een leuke sprong maken en zijn koel in de kop...
Haarlem is nog steeds goedgekeurd voor Oldenburg dus in Duitsland moet je veulen zeker kwijt kunnen raken...
En het is (in ieder geval hier in het noorden) bekend dat de Haarlems in het buitenland erg gewild zijn, dus vandaar...
hahaha

liannes schreef:bedankt voor jullie mening, we hebben beslote, en ze is al gedekt,
door een bonte hengst.
liannes schreef:bedankt voor jullie mening, we hebben beslote, en ze is al gedekt,
door een bonte hengst.
Dan ben je wel snel van al je princiepes afgestapt

liannes schreef:nee, ikke niet, schoonpa wel, , snik snik, ben allang blij dat ik haar niet verkocht heb, en als hij wat in de kop heeft....oei , dan krijg je dat er moeilijk uit