Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Petersburg schreef:Ed King Hill was een super mooie hengst, helaas dood, hij stond bij de nieuwe heuvel, misschien nog diepvriessperma

Petersburg schreef:Is ook wel mooi ja!!
Vond Ed king hill echt super!! jammer dat hij dood is!!!
lindsay1984 schreef:wat een mooie hengst is dat zeg!!!!
alleen belgie is wel ver weg, mijn merrie kan namelijk niet alleen in de trailer vervoert worden dus zal mijn andere pony ruin ook mee moeten nemen.
wat zijn de dek kosten voor deze hengst?
ben wel echt op zoek naar bruin bont, voor de rest maakt het me niet zo heel veel uit.
belangrijkste vind ik wel dat het veulen dan een papier krijgt, zou het anders zo zonde vinden.
Ik heb wel een vos merrie, dus hoop daarom ook op een bont veulen, maar hoorde wel dat het met een vosje erg moeilijk zal worden, maar het proberen vind ik zeker waard.
Word er ook met de hengst gereisd of dat niet?
Mocht ik uit zijn op me keuzes laat ik het jullie weten, maar zolang kunnen jullie nog blijven sturen, vind het echt heel erg leuk, en wat een mooie hengsten, word straks wel erg moeilijk voor mij om een keuze te maken hahha.

magic84331 schreef:Hallo,
Wat vind je deze hengst hier ? Hij is halfarabisch, zijn vader is een arabisch volbloed en zijn moeder is een mix van Anglo-Arabier, selle français en trotter. Hij is goedgekeurd voor de openbare dekdienst, hij dekt met of zonder papier.
Het is zijn eerste dekjaar.
Hij is 1.60m hoog, nog niet ingereden daar hij nog 3j moet worden, verder heeft hij een superlief karakter, soms vergeet ik dat hij hengst is ...
Een foto van zijn andere kant
Hij doet regelmatig mee aan schoonheidswedstrijden, op deze foto was hij 2de op de Belgische Kampioenschappen.
Hij staat ter dekking in Belgie, aan voordelig tarief met levend veulen garantie, alle merries zijn welkom !!