ik ben op zoek naar een goede dieren kliniek in de omgeving van rotterdam en zoetermeer. Ik wil mijn merrie laten dekken, maar haar naar de hengstenhouder brengen is geen optie.. Wie kent een goede vee arts in deze omgeving. Die thuis komen insemineren en scannen?? (Geen meursing die wil ik niet in de buurt van mijn dieren hebben!)
Cristina
Ik breng mijn merries altijd naar de Keerhoeve in Voorschoten, tot nu toe altijd in 1x drachtig. Ze komen eventueel ook aan huis scannen, maar dan moet je wel een opvoelbox hebben.
Ik ben al klant bij maree dus ik zal ze eens gaan bellen.. ik wist alleen niet dat ze ki doen. ik zal vragen of ze thuis komen want heb eigenlijk niet erg veel behoefte om elke keer naar honselersdijk te rijden met de trailer. En mijn merrie toont niks van hengstigheid dus wordt het echt gokken om met haar erheen te gaan.. Mijn merrie is al eens gewoon op stal gescant enz, en laat dat goed toe. iig bedankt.. eene Ziolette tijd niet gezien. hoe is het met zamasutra???
Maree is een combinatie van Veterinair Centrum Honselersdijk en Dekstation Westland (alles op het zelfde adres), hij heeft zelf oa Aachen, Vic, Ravel en Ferrero ter dekking.
Weet niet hoe het met Zammy is, we hebben hem verkocht maar durf niet zo goed te bellen hoe het gaat (ben altijd bang voor slecht nieuws ).
ik heb zelf al een hengst op het oog van hans horn. maar ik die kan dan denk gewoon via koerier opsturen naar maree dat ze daar geinsemineerd wordt. k zal volgende week eens effe gaan bellen. iig bedankt.