Ik heb een afstammeling van Iglesias. Ik zat dus net even te kijken op de site van Lauw van Vliet omdat daar Iglesias altijd van was maar daar staat hij nu dus niet meer bij. Is Iglesias verkocht of is het geen dekhengst meer...
Iglesias is vorig jaar afgekeurd op 11 jarige nakomelingen. Waar hij nu is, geen idee. (zou ik op moeten zoeken) Ik weet wel dat hij niet van Lauw zelf was, maar wel aangeboden werd via hem. Even een belletje en hij kan je vast wel verder helpen hoor.
Het is de eigenaar zijn eigen schuld, als hij Iglesias in de sport was blijven uitbrengen had hij ook een hogere index gehad en was het een stuk lastiger geweest om hem af te keuren.
Wij hebben een D-ponie van iglesias, het schijnt dat hij hier in de buurt heeft gestaan en toen los gebroken is. Hij heet een Cponie gedekt en daar is een ponie uitgekomen die bij mij op de pensionstal staat! Mooie pony!!
Ik heb ook een afstamming van iglesias super beestje wil hem voor geen goud kwijt. En iglesias is helemaal niet zoveel in de bladen afgegaan de andere hengsten die af werden gekeurd veel meer