Cornet Obelensky

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tom7

Cornet Obelensky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 15:16

Waar in Belgie kan ik dekken met de hengst Cornet Obelensky? Of kort bij de Belgische grens in Nederland? Wie kan me helpen?

Excuseme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:48

Cornet is dait jaar alleen met DV te krijgen, aangezien sport dit jaar voor gaat. Volgens mij is prijs ook flink omhoog gegaan (2000 euro). Anders moet je even bij gestuet ligges informeren

Junooo

Re: Cornet Obelensky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:40

Ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd... Volgens mij is Cornet op weg om topvererver te worden. Vorig jaar koste een dek nog maar 1000euro... het is dus al serieus opgeslagen!! Volgens mij is er in België ook geen vers sperma te verkrijgen. Diepvries kan natuurlijk altijd.

Thömm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:57

Volgens mij nergens vers te krijgen dit jaar, ik contacteerde Ligges: 8 rietjes voor €2000.

Tom7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 10:38

Ik heb het ook eens gevraagd en idd, 2000€ voor 8 rietjes, en alleen bij Ligges te verkrijgen.
Wel geen enkele garantie ( of herkansing dus) als de merrie niet drachtig is!! Wel mogen er meerdere merries gedekt worden met deze rietjes ,zonder extra toeslag als ik het goed begrepen heb.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:44

Tom7 schreef:
Ik heb het ook eens gevraagd en idd, 2000€ voor 8 rietjes, en alleen bij Ligges te verkrijgen.
Wel geen enkele garantie ( of herkansing dus) als de merrie niet drachtig is!! Wel mogen er meerdere merries gedekt worden met deze rietjes ,zonder extra toeslag als ik het goed begrepen heb.

Bij Schoeckmuhle staat een jonge niet slecht en je zit weer een generatie af van de hektiek.

Hier zit hij tussen

http://www.horse-gate.com/archiv/koerun ... index.html

lievenr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:31

Tom7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:51

lievenr schreef:
voor belgië is hij verkrijgbaar bij vd heffinck. www.vdheffinck.be

Heb eens rondgekeken op de site van Vd Heffinck. Ik zie nergens iets vermeld van Cornet Obolensky... Heb hen voor alle zekerheid een mailtje gestuurd om het na te vragen. Ik laat het jullie weten.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 06:54

Tom7 schreef:

Hij staat nochtans op de nieuwe DVD van Paul Schockemuhle als hengst die bij hen te verkrijgen is.

Junooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 12:12

Is hij niet enkel bij Gestüt Ligges vers te verkrijgen, en bij Schockemöhle diepvries?

Bij de site van Van de Heffinck staat hij er inderdaad niet bij, maar ik heb wel een gewone brochure van het dekstation en daar stond hij wel tussen de diepvrieshengsten... er stond geen dekgeld bij. Die brochure zat een paar maanden geleden bij Equitime.

lievenr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:33

Citaat:
Heb eens rondgekeken op de site van Vd Heffinck. Ik zie nergens iets vermeld van Cornet Obolensky... Heb hen voor alle zekerheid een mailtje gestuurd om het na te vragen. Ik laat het jullie weten.

ik heb hun hengstenfolder gekregen en hij staat ertussen, op de laatste pg, kweet wel niet aan hoeveel hij dekt en diepvries geloof ik.

Tom7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 16:27

Cornet is inderdaad bij Vd Heffinck te verkrijgen. Zelfde condities als bij Ligges.