hengstenshow van hengstenhouderij Hein peeters

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moi89

hengstenshow van hengstenhouderij Hein peeters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 12:30

Hallo, wie is er gisteren ook naar de hengstenshow geweest.
En wie heeft er misschien fotos gemaakt? Zouden die misschien op dit forum gezet kunnen worden?

Gr MIj

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:46

Ik was van plan te gaan, omdat de hengsten met nakomelingen zouden lopen.
Was erg benieuwd naar die van Royal highness, maar ik had geen zin om voor de zoveelste keer het halve land door te scheuren voor niets dus tegenwoordig bel ik eerst Was maar goed ook, want highness liep zonder nakomelingen mee en ik ben dus thuisgebleven gister

Ben wel benieuwd of er iemand foto's heeft

Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:49

Royal Highness was de beste hengst die er bij liep van het springbloed. Hij is goed en ik vind zijn bouw, ook al is ie toch enigszins horizontaal, wel aansprekend. De anderen waren niet zo prachtig en liepen zeker niet zo sterk. Nafok van ovidius en radisson konden mij ook zeker niet overtuigen.

Van de dressuurhengsten liep Ferrero wederom superbest. Vic (Jazz x Flemmingh) vind ik 'gewoon' en snap eigenlijk niet waarom iemand daar mee zou willen dekken. Liet zich kwa karakter ook niet best zien.
Fürst Fantasy is een leuke hengst, maar nog zeer jeugdig. Ik hoop maar dat ze zo eentje de tijd gunnen. Why Not van Coomans werd ook getoond - plaatje!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:54

Aan zo'n verslagje hebben we wat Dees
Dees schreef:
Royal Highness was de beste hengst die er bij liep van het springbloed. Hij is goed en ik vind zijn bouw, ook al is ie toch enigszins horizontaal, wel aansprekend. De anderen waren niet zo prachtig en liepen zeker niet zo sterk. Nafok van ovidius en radisson konden mij ook zeker niet overtuigen.
Leuk om te horen Ik was er als driejarige toen al erg van gecharmeerd
Nakomelingen lopen ook best trouwens, alleen die waren niet beschikbaar

Citaat:
Van de dressuurhengsten liep Ferrero wederom superbest. Vic (Jazz x Flemmingh) vind ik 'gewoon' en snap eigenlijk niet waarom iemand daar mee zou willen dekken. Liet zich kwa karakter ook niet best zien.
Fürst Fantasy is een leuke hengst, maar nog zeer jeugdig. Ik hoop maar dat ze zo eentje de tijd gunnen. Why Not van Coomans werd ook getoond - plaatje!

Hoe liep die Why not live? Vond dat toen op de foto's wel heel goed lijken
Vic vond ik ook niet bijzonder

moi89

Re: hengstenshow van hengstenhouderij Hein peeters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 07:46

Wat vonden jullie nou van die Jackson?
Je kon er ook een dekking van winnen.

Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:18

Jackson is een mooi gevulde hengst die zich heel braaf toonde.
NIets mis mee, maar ook niet spetterend opvallend in beweging. Gewoon een braaf, degelijk dier. Mag van mij best hier op stal staan.

Why Not liep prima, maar je kon aan alles zien dat hij 'er nog niet was'. Hij was echt nog smal en jeugdig, en daardoor ook slapper dan de anderen. De aanleg was wel duidelijk te zien, hij kon me zeker wel charmeren. Maar deze hengst heeft eigenlijk echt nog even een zomer nodig.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:45

Dees schreef:
Jackson is een mooi gevulde hengst die zich heel braaf toonde.
NIets mis mee, maar ook niet spetterend opvallend in beweging. Gewoon een braaf, degelijk dier. Mag van mij best hier op stal staan.
Jackson is een ontzettend fijn paard! Fijn in het werk en ongecompliceerd in de omgang!
Meeste nakomelingen waar ik mee gewerkt heb waren ook fijne sportpaarden met een nuchter karakter.

Citaat:
Why Not liep prima, maar je kon aan alles zien dat hij 'er nog niet was'. Hij was echt nog smal en jeugdig, en daardoor ook slapper dan de anderen. De aanleg was wel duidelijk te zien, hij kon me zeker wel charmeren. Maar deze hengst heeft eigenlijk echt nog even een zomer nodig.

Dat vind ik vaak van die grote paarden, die zijn er met 3/3,5 gewoon nog niet klaar voor
Ben benieuwd hoe die zich gaat ontwikkelen!

cathy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:55

Hoe was Kreator?

Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 09:19

Kreupel en mager.
In vergelijk ook pony-achtig...
Alleen mee fokken als je een tank van een merrie hebt, lijkt mij..