info en FOTO's gezocht over Ixion xx (Inschallah x Israel x)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TICKELS

info en FOTO's gezocht over Ixion xx (Inschallah x Israel x)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 17:55

Ik ben op zoek naar foto's en meer informatie over Ixion.

Ik weet dat er ooit op bokt een foto van hem heeft gestaan maar ik kan niets vinden. Graag wat foto's van hem hebben

Wie o wie kan mij helpen?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 18:33

Ixion is geen xx

shafali

Re: info en FOTO's gezocht over Ixion xx (Inschallah x Israe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:54

Het is Ixion X idd.. en k heb ook een veulen van hem.. maar er was idd niet veel over hem bekend op bokt..

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 08:46

Dan kan ik jullie vast blij maken met zijn dekadvertentie uit IDS nr 7 van 1991:

Afbeelding

Vrolijk Pasen!
Laatst bijgewerkt door Bucephalus op 16-04-06 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 08:48

Ixion stond erom bekend dat hij zeer goed vererfte op tuigpaardmerrie's. Ook stond hij erom bekend dat hij nogal eens paarden gaf met een echt rotkarakter.

TICKELS

Re: info en FOTO's gezocht over Ixion (Inschallah x Israel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 10:16

Bucephalus schreef:
Dan kan ik jullie vast blij maken met zijn dekadvertentie uit IDS nr 7 van 1991:

Vrolijk Pasen!

SUPER!!! Daar zijn we blij mee

janderegelaa schreef:
Ixion stond erom bekend dat hij zeer goed vererfte op tuigpaardmerrie's. Ook stond hij erom bekend dat hij nogal eens paarden gaf met een echt rotkarakter.

Grappig, dat van het karakter...
Het paard van mijn vriendin heeft echt een SUPER karakter, zo'n paard willen we allemaal wel op stal!

Maar er moeten toch nog wel meer foto's zijn?!
Volgens mij is er al eerder een topic geweest, die ik niet meer kan vinden, met een aantal mooie foto's.

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 10:50

Ixion wordt niet voor niks van Niksxion genoemd

caitton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:43

Ik heb 2 ixion's de 1e is een Keur-prestatie sport merrie, 20 jaar Z2 met 40 wp wil graag springen en keihard beenwerk loopt nu nog steeds in de sport nu in de L1 het is een keiharde werker ,omgang braaf. de 2e is een ster-prestatie sport ruin Z2 dressur met 5 wp, niet makkelijk in omgang maar ook een keiharde werker en super op de benen. als je info wilt over ixion moet je van Dam in Nietap bellen hij heeft nu de KWPN hengst Equador.

shafali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:25

grappig wat betreft dat goede nakomelingen geven via tuigpaardenmerries.. mn moeders merrie was nl tuigpaard, en is door Ixion gedekt.. en hoewel Shafali niet op wedstrijden loopt, kan ze echt superr springen en lopen en ow ja, nog bedankt voor de foto

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:03

Een vriendin van mij had een Ixion, wat was dat een draak zeg terwijl de moeder echt een schat van een dier was. Het was wel een goedbewegend paard. Helaas niet een van de grootste, ik denk dat hij krap 1.60 was.

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:59

Heb ook een Ixion maar arabische merrie gereden en een super paardje qua karakter. het was een heet hoofd maar als ze in haar waarde werdt gelaten een super meewerkend paard voor de dressuur