Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:lancet dat ik ken is een bitchy merrie. Bijten, slagen, zuur zijn.. je hebt een tijd met een zweep klaar moeten staan wanneer je het zadel wou opleggen. Aan de lies borstelen: bijten, schoppen.. Onder het rijden was ze braver, af en toe wel bokken en kaarsrecht omhoog gaan maar ja..
Citaat:Lancet zelf beet ook iedereen in z'n omgeving
.
Dat zegt weinig over zijn karakter. Sfieke schreef:Dat zegt weinig over zijn karakter.

Rapiti schreef:Lancet nakomelingen zijn over het algemeen niet de makkelijkste paarden. Ik heb dat nu al van verschillende kanten gehoord en heb inmiddels zelf ook al een paar 'lancet-etters' gezien.
lijkt nogal moeilijk
Rapiti schreef:Lancet nakomelingen zijn over het algemeen niet de makkelijkste paarden. Ik heb dat nu al van verschillende kanten gehoord en heb inmiddels zelf ook al een paar 'lancet-etters' gezien.

marcolemar schreef:Lancet zelf beet ook iedereen in z'n omgeving
peanutbutter schreef:Lancet schijnt nogal erg te spreiden.
Geeft soms een super paard, maar vaak kunnen ze niet bewegen.
Zilly schreef:Ik ken ook een Lancet merrie, staat bij mij op stal. Het is een schat van een paard. In de omgang is er niets aan de hand, met rijden is ze wel braaf, maar ze kan ook erg heet zijn, ze zal niet steigeren, bokken en hard gaan kan ze wel
Het is overigens een Lancet x Farrington. Ze meet minimaal 1.70