Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elisa2 schreef:ad/hd?
dozo schreef:Ja ADHD, Alle Dagen Heel Druk!!!
Ofwel, ze is heel druk in de omgang, kan heel nerveus zijn en niet makkelijk met alles!
Jolandaa_ schreef:Ik zou dan voor Special D gaan.. lang voorbeen..
bekijk anders even mij profiel daar staat in wat ik zoal doe, misschien dat je er dan anders overdenkt, het was niet mijn bedoeling je aan te vallen ofzo.
Sandreo.... super mooi en koel paard.....
Jolandaa_ schreef:MIsschien dat ze heel erg duk is? Ik zou dan voor Special D gaan.. lang voorbeen.. super mooi beest.. ik rijd namelijk bij de fokkers. .
allemaal brave moderne hengsten! die heel koel zijn! Santano neigt zelfs naar het slome
marcolemar schreef:Jolandaa_ schreef:MIsschien dat ze heel erg duk is? Ik zou dan voor Special D gaan.. lang voorbeen.. super mooi beest.. ik rijd namelijk bij de fokkers. .
waar haal jij dat lange voorbeen vandaan![]()
Ik zou voor Velazquez, Riant(SUPER braaf!!!) of Santano gaanallemaal brave moderne hengsten! die heel koel zijn! Santano neigt zelfs naar het slome
Jolandaa_ schreef:MIsschien dat ze heel erg duk is? Ik zou dan voor Special D gaan.. lang voorbeen.. super mooi beest.. ik rijd namelijk bij de fokkers. .