Casantos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shafali

Casantos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 12:20

Heej iedereen

wie heeft er wat info over nakomelingen van casantos? of heb je er zelf een? ik ben erg benieuwd..

eilander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 12:37

Niks.Ik vind het wel een mooie hengst!!

anjore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:19

Ik heb pas een hele aansprekende 2 jarige van m gezien op de Hengstenshow bij Jos en Trudi Houwen.
Vorig jaar had ik er een hengstveulen van : Amador. Was ik heel tevreden over,kan super lopen, had alleen liever een merrie gewild
Denk er over dit jaar weer met m te dekken.
Binnenkort komt Amador terug van Irma Sieling en weer bij zijn huidige eigenaar op stal, dan ga ik zeker even kijken hoe hij het doet op t moment.
Er staat al ergens n foto (van vorig jaar) van m op Bokt .. in een topic over Cantos. Zou ik even op moeten zoeken waar dat ook weer was.

shafali

Re: Casantos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 11:52

In elk geval al bedankt voor de info k denk dat k mn merrie waarschijnlijk wel door hem laat dekken ..

suzieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:56

excuseer mijn fouten, ik ben uit Duitsland en mijn Nederlands is nog niet zo goed...
Casantos had leuke veulens op de afstammelingenkeuring gehad! heel chic! Casantos is een fijn paard, had ook een keer over hem nagedacht, maar ik ben dan toch naar Quintessence gegaan laatste jaar... hij is meer mijn type paard...