wat vragen voor huisje te huur in duitsland op manege

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cavaletti

wat vragen voor huisje te huur in duitsland op manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 09:37

Hallo allemaal,
Ik wil bij mij in Duitsland een huisje gaan verhuren maar heb geen idee wat ik ervoor kan vragen, misschien hebben jullie ideeen of ervaringen met prijzen.
het gaat om het volgende.

huisje ligt in de manege, is klein maar netjes met kleine woonkamer, keuken, badkamer, 2 slaapkamertjes, met dus mogelijkheid tot meenemen van paarden enz, manege heeft binnenbak, kantine, buitenbak enz enz. Manege ligt aan het bos met kilometers zandpaden en bospaden waar je tot aan de zee kunt komen, de zee ligt ongeveer 20 kilometer van de manege / huisje vandaan.

het is een enorm mooi natuurgebeid met kuuroorden, leuke winkels , veel acvtiviteiten zoals alle watersporten, parachutspringen enz.

Bij de manege zit ook nog een Gastehaus dus je kunt meerder kamers erbij huren voor eventueel grote gezinnen of meerdere gezinnen die tegelijk willen.

EUH ja verder weet ik eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen, maar ik wil dit dus gaan verhuren voor vakanties of misschien voor langere tijd aan mensen die bijv iets met paarden willen gaan doen (africhtingsstal, handelstal) of gewoon particulier.

Ik heb geen flauw idee wat het kost om bijv een weekend, midweek of volle week het huisje te verhuren.
Ik weet dat je bijv voor een paard per dag 10 euro betaald bij veel stallen, dus dat is niet het probleem, maar graag hoor ik jullie ervaringen of ideeen.

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 10:14

Ik vergeet er bij te zeggen dat de manege verder prive is, dus alleen eigen paarden en wat pensionklanten, dus alle rust en ruimte om met of zonder je paarden te genieten

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 10:15

Ik denk dat je moet gaan kijken wat de prijzen voor dit soort dingen in DL zelf zijn...
Klinkt in elk geval heel leuk!

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 10:20

Wat heeft dit in g*dsnaam met het fokken van paarden te maken

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 10:23

Ja dat is het ergste, ik kan nog niet echt iets vinden wat te vergelijken is, Ik wil ook niet te duur zijn.

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 10:25

sarabande schreef:
Wat heeft dit in g*dsnaam met het fokken van paarden te maken

ohh wat een goeie, sorry, hij moest gewoon onder Algemeen staan, wat een eikel ben ik, kan iemand hem effe bij de goeie toppic zetten

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 10:34

heb hem net onder Paardenpraat gezet, hopelijk is die wel goed, zou verder niet weten waar zo`n vraag anders onder moet.
kan iemand deze dan op slot doen of verwijderen??

Anoniem

Re: wat vragen voor huisje te huur in duitsland op manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:27

Ik zet deze nu op slot, maar wil je voortaan gewoon je bericht TEM'en? Dan wordt het voor je verhuisd naar het juiste forum, ipv dat je dubbelposts aanmaakt...