Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
listiglistje schreef:Samarant was de beste in de baan van de hele avond......afgezien van de stap op het voorterrein![]()
PS vlak die Anja ook niet uit....die kan me een partij sturen!
Bij het springen quicksilver.....geen vaderdier, maar echt apart veel kwaliteit.
Deze is natuurlijk niet voor niks wereldkampioen bij de 5-jarige geworden. Een vaderdier; hij toont wat iel maar op dat vlak. Wat niet is, kan nog komen.chantal1 schreef:Wat vond je van zijn stap op het voor terrein?
chantal1 schreef:Het is overigens Quicksilber![]()
maar was te lui om het op te zoeken (ps ik zit trouwens niet in de springers......maar wel een heel goed paard!)chantal1 schreef:Wat ik overigens wel vind is dat Royal Dance slechter is geworden. Een paar jaar geleden
kon
hij super bewegen in mijn ogen, ik snap niet hoe dat zo gekomen is.
listiglistje schreef:chantal1 schreef:
Wat vond je van zijn stap op het voor terrein?
niet goed (niet zuiver, kort).......in de baan heeft hij ook niet gestapt, dat deed Anja bij de andere hengsten wel. Verder een superpaard met superbewegingen. Heel goed veulen ook veel takt en balans.
chantal1 schreef:
Het is overigens Quicksilber
Oh op zijn duits ...ik had het kunnen weten maar was te lui om het op te zoeken (ps ik zit trouwens niet in de springers......maar wel een heel goed paard!)
chantal1 schreef:
Wat ik overigens wel vind is dat Royal Dance slechter is geworden. Een paar jaar geleden
kon
hij super bewegen in mijn ogen, ik snap niet hoe dat zo gekomen is.
Vraag dat maar aan NB, met alle respect; alle gordijnpaarden liepen om te janken. Traag stuwend achterbeen, ruiter zit duwend in te werken en de paarden zijn slecht in de aanleuning.
Anja daarintegen was echt een verademing! wat een verschil ......
kellyb schreef:Er liepen er inderdaad een aantal tussen die nogal om te janken waren.......
Wat vonden jullie eigenlijk van Diamonit..........
patsur schreef:dat veulentje van samarant kan lekker bewegen hoor!
Name: Samarant
geboren: 2001
Rappe
Stockmaß: 170 cm
Vater: Sandro Hit
V.d.M.: Brentano II
Zuchtgebiet: Hannover
Zugelassen für:
Oldenburg, Mecklenburg, Rheinland, Westfalen, süddeutsche Verbände, Frankreich
Decktaxe: € 1.000,00
Beschreibung:
Hannoveraner Vizelandeschampion anlässlich der Weltmeisterschaft der jungen Dressurpferde in Verden und Sieger des Nienburger Reitpferdepreises sowie erfolgreicher Finalteilnehmer in Warendorf.
Attraktiver, blutgeprägter Sandro Hit-Sohn mit drei überragenden Grundgangarten, die ihm anläßlich seiner HLP-Prüfung mit Höchstnoten bestätigt wurden. Seine Championatsqualität stellte er im letzten Jahr gleich mehrfach unter Beweis. Begehrenswert ist auch seine typschöne Mutter "Bellvue" von Brentano II, eine der bedeutendsten Staatsprämienstuten aus der Hannoverschen Zucht, die viermal in Folge den Klassensieg auf der Stutenschau für sich verbuchen konnte. Vortrefflich abgerundet wird dieses Musterpedigree über den englischen Vollblutstamm des Vollblüters "Andrang xx". Die Vollblutstute "Wise Girl xx" lieferte bereits den Landbeschäler "Wild Life" von Warkant. Samarant, eine geniale Verbindung des bewährten Sandro Hit-Blutes zu diesem edlen, vererbungssicheren Stutenstamm der "Bellvue". So erhoffen wir uns von seinem ersten Fohlenjahrgang bewegungsstarke und typvolle Fohlen.
chantal1 schreef:Leonardo da Vinci, zou het nog eens moeten nakijken maar was geen verkeerde hengst. Was een van de eerste die voorbij kwam. Daddy Cool, goed bewegen maar vind hem wat zwaar in de kaak.
van Leonardo da Vinci staat mij bij dat ik hem erg volbloederig vond aandoen (erg lang achterbeen?) hij leek mij moeilijk te rijden.