Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dees schreef:DAt is iig geen antwoord op mijn vraag
Is het hete brij?
marcolemar schreef:ik denk dat het KWPN hem te grof vinden...

). olijfje25 schreef:Ravel is vetrinair gewoon 100% gezond.
Waarom t Kwpn m niet wilde is mij een raadsel, maar als ie t straks in de sport goed gaat doen kan dat nog komen!!
Die dikke sprongen komen omdat het dominantje gewoon graag duidelijk maakt aanwezig te zijn en slaat als t onrustig is op stal.
Jammer maar helaas.....
Dus daar ligt t iig niet aan.
Dees schreef:olijfje25 schreef:Ravel is vetrinair gewoon 100% gezond.
Waarom t Kwpn m niet wilde is mij een raadsel, maar als ie t straks in de sport goed gaat doen kan dat nog komen!!
Die dikke sprongen komen omdat het dominantje gewoon graag duidelijk maakt aanwezig te zijn en slaat als t onrustig is op stal.
Jammer maar helaas.....
Dus daar ligt t iig niet aan.
Hmmm... karaktertje dus.
Dees schreef:[
[/quote]
Hmmm... karaktertje dus.
Dees schreef:Hihi, nee zeker niet
Sterker nog: overweeg de hengst zelf te gebruiken op mijn eigen merrie.
Maaarrrr... dan wil ik ook de negatieve punten weten, want alleen dan weet ik waar ik aan begin natuurlijk.
En ik vind het raar dat een hengst met Contango bloed niet bij het KPWN wordt goedgekeurd.. dus ik had zelf gedacht dat dat vanwege veterinaire redenen is. Vandaar dat ik doorvraag.
En dat karakter zoals hierboven beschreven, nee, dat staat me wel tegen.
Sorry Dandy, ik weet nog te weinig van de NRPS regels om je vraag te beantwoorden. HEt lijkt me dat als je een NRPS-ingeschreven merrie hebt, het veulen ook gewoon zo'n papier moet kunnen krijgen.
Leuker is nog mijn situatie: mijn merrie is nog ingeschreven bij het KWPN en deze zomer breng ik ze bij het NRPS voor (ze is nu 3 jaar), en ik wil ook een NRPS papier bij het eventuele veulentje,.....
Dus als er iemand is die er meer over weet...