Volgens mij moet ik hem op een andere pc nog wel ergens hebben staan. Zal vanavond eens zoeken. (Zat hij vorig jaar in Wouwse Plantage in de B-finale in de prijzen? Want ik heb foto's van die prijsuitreiking, en vermoed dat hij daar tussen staat). Rocco, is dat niet een nakomeling van Anjerhof's Rocky?
ja, das een nakomeling van anjershof rocky, een erg leuke pony!!! lotte heeft ook op een welsh gereden die ik daarvoor reed, zij kan een leuk stukje sturen!!!
Ben even op internet aan het zoeken geweest, ik zat er even langs, Oosteinds Rocco stond in de finale 4de en heeft dus niet in de B-finale gereden. Volgens mij staan er foto's van deze wedstrijd op http://www.youthdressagefestival.nl/, en staat hij daar ook tussen.
Edit: pagina 2, laatste foto. Ik plaats hem niet hier omdat het ongetwijfeld ook een copywright-foto is.
Jup, Rocco is nog hengst. Er lopen ook nakomelingen van hem, zag in februari nl. een Oosteind's Rocco'tje in het boekje staan. Volgens mij is ie ook goed gekeurd in (een bepaald district?) van Duitsland.