jullie mening over deze hengst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkeeee

jullie mening over deze hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 20:18

Op de hengstenshow van VDL waren wij, veel mensen onder de indruk van Douglas een niet ggk KWPN maar hij voldoet wel aan de prok eisen van het KWPN er er word verwacht dat hij wel word ggk, is ook veel groot praat. Hij is ggk bij het AES en is dekhengst in Ierland.
Wat wij van hem konden zien was dat hij een hele mooie techniek heeft vooral achter, maar de tip die wij over hem hoorde was dat hij geschikt is voor de bloederige merrie, volbloedjes. Nu hebben wij een French Buffet xx x Gootimes x Tolbert x Courville xx die nu drachtig van Oramé maar als alles goed gaat doen we misschien volgend jaar Douglas er wel op, dit is ook de rede waarom ik jullie mening vraag.

afstamming: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=82746

foto
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Filmpje van Douglas
http://www.vdlstud.nl/upload/films_film_url_8.m1v

Renatuh

Re: jullie mening over deze hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:23

Wij waren erg van onder de indruk,

Als je de bloedlijn bekijkt van je merrie, kan dit best passen. Zit namelijk volbloed in, en douglas is een darco, en daar heb je wel bloed voor nodig.

MikeRick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:24

Ik vindt hem SUPER, een goeie techniek op en boven de sprong deze hengst weet wat basculeren is.!!! ik zou het doen !

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 20:32

het nadeel is dat hij dan alleen diepvries beschikbaar is omdat hij waneer wij hem willen gebruiken weer in Ierland is. Maar het blauwe papier vinden we niet zo erg.

Marieketje23

Re: jullie mening over deze hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 22:58

Ik vond het ook ee hele mooie hengst met heel veel afdruk en heel veel vermogen maar orame was ook super!! Het isj ook net wat bij je merrie past..

Brennie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 15:21

Als ie springen kan is papier heeeeelemaal niet meer belangrijk!

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 18:44

zo denkt mij vader er ook over alleen we wachten eerst maar deze keer af, want we vinden het van het diepvries wel een beetje jammer, omdat onze merrie wat eenkening is en we willen geen ongelukken.